Hyundai Estonia “like” kogumise mängus kasutatakse karmi võtteid Hayden Paddoni adrenaliinirohke testipäeva võitmisel

0
2859

Hyundai Estonia ametlikul Facebookil lehel on välja kuulutatud võistlus “Otsime Eesti suurimat rallifänni!”. Võitja saab osaleda Hayden Paddoniga adrenaliinirohkel testipäeval 27. juunil Lõuna-Eestis. Kuid asjad ei ole läinud nii nagu peaks ja kasutusele on võetud karmid võtted.

Võida adrenaliinirohke testipäev koos maailmakuulsa ralliässa Hayden Paddoniga!

Hayden Paddon

🚘OTSIME EESTI SUURIMAT RALLIFÄNNI!🚘Võida adrenaliinirohke testipäev koos maailmakuulsa ralliässa Hayden Paddoniga! Hakka Hyundai Estonia fänniks ja postita siia kommentaaridesse vinge pilt, mis näitab, et just SINA oledki Eesti suurim rallifänn.Kutsu sõbrad hääletama, sest suurima like’de arvuga pildiomanikust saabki 27. juunil üheks päevaks Hayden Paddoni tiimikaaslane! 🏆Lisaks saab võitja ka 4 Shell Helix Rally Estonia 2018 passi. Selleks märgi kommentaaridesse lisaks pildile ka 3 sõpra, kellega tahaksid tulla rallit nautima! Võitja kuulutame välja 11. juunil! Reeglid leiad siit:bit.ly/2IXgfMX #HMSGOfficial #Hyundai #shellhelixrallyestonia

Posted by Hyundai Estonia on 23. mai 2018. a.

Kõige rohkem meeldimisi kogunud kommentaar saab osaleda Hayden Paddoni adrenaliinirohkel testipäeval. Postituses ei ole küll juttu otseselt sellest, et WRC auto kõrvalistmel sõita saaks aga seda võib eeldada. Veel pealekauba neli Shell Helix Rally Estonia 2018 passi. Reeglite järgi on tegu lihtsa mänguga,. Tuleb kirjutada miks just sina oled kõige suurem rallifänn, häälte mõttes jagada, “täägida” paar sõpra ja koguda enda pildile kõige rohkem meeldimisi. Kuid nagu tänapäeval ikka, on võimalik kõike raha eest osta. Enim hääli on kogunud osaleja, kellel on üle 1700 hääle. Tähelepanelikud inimesed märkasid, et enamus tema pildile hääle andnud inimesi on välismaalased. Lisaks tuli välja, et pilt sai vaid paari tunniga ligi 1000 häält juurde. Peale kahtluse tekkimist teavitas osaleja ka ise, et viimased tuhat häält on ootamatult tulnud ja tema nende päritolu ei tea. Ning selliseid kommentaare on mitmeid. “Kallid sõbrad ja toetajad. Häältega on juhtunud midagi imelikku. Need viimased 1000+ häält on tekkinud siia iseenesest.”

Selleks, et võita on kasutusele võetud ka teisi vahendeid. Näiteks lubatakse välja loosida erinevaid SPA-pakette ja muud huvitavat. Ainuüksi sellest järelduvalt võib öelda, et huvi Hyundai kampaania vastu on suur ja kutsub inimesi kasutusele võtma äärmuslikke meetmeid.

Googlest uurides võib leida väga kiire vastuse. Nimelt maksab ligikaudu 1000 meeldimist oma pildile 10 dollarit ning hääled tulevad koheselt. Seda kas antud pildile ostis keegi pahatahlik inimene need või tegi osaleja seda ise ei ole teada.

Olukord on jabur ning tegelikult tuleks mõelda välja mõni teine süsteem kuidas võitja välja selgitada. Loodame, et Hyundai Estonia vaatab üle inimeste pildid, meeldimised ja langetab õiglase otsuse!