Janec’i Ralli Glögi: Draama Itaalia moodi ehk teravad trampliinid ja paberist Toyota Yaris WRC

0
72

TOYOTA GAZOO Racing

Järjekordne ralli kus kogesid paljud Draamat. Ogier kaotas viimasel katsel ralli oma põhirivaali Neuville vastu kõigest 0,07 sekundiga. Sellega tegi Neuville suure sammu Sebastienite dünastia murdmiseks. Selle ralli viimase päevaga näitas Neuville kõva sisu, samas oli see ka põhjendamatu risk. 

Aga mehel oli ka väga väga palju õnne. SS5 oleks ta peaaegu peale finišit kraavi sõitnud- SS9 hüppas ninaga maasse aga sai sõitu jätkata. Laupäeval oli tal rehvi purunemine juba ringi esimesel katsel. Ning pühapäeval ei jäänud palju puudu, et oma auto katusele keerata.

Hyundai
Suurendas oma edu nii meeskondlikus kui ka individuaalses arvestuses. Neuville näitas head minekut Paddon tegi sisuliselt oma ära. ilma suuremate eksimusteta sõitis lõpuks neljandale kohale. Mikkelsen juhtis kaks katset rallit aga siis hakkas juhtuma. Peaaegu oleks oma masina maha põletanud kui käigukast lakkas töötamast. Hämmastav on see, et Hyundai tehnilised probleemid tabavad pidevalt Mikkelseni. On see ebaõnn või juhus?

M-Sport Ford
Hakkab tunduma, et Nii Ogier kui ka kogu fordi meeskonda jäävad ilma mõlemast tiitlist. Nagu näha siis meeskonnas üks mees ei suuda vastu astuda Hyundaile. Selleks on vaja kogu meeskonna panust. Hetkel nii Evans kui Suninen ei toeta Ogieri. Nende panus on olematu. Siin on ka see veel, et Neuville on korralikud abimehed, et oma esimene tiitel võtta. Aga Ogier peab kuidagi üksi hakkama saama. Evans ja Suninen ei ole nii kiired, et konkurendi eest punkte ära võtta suudaksid. Evans käkis ära juba ralli teisel katsel Suninen sõitis reede viimasel katsel võssa. Ralli lõpuks Suninenile 10 koht ja Evans Lõpetas 14-dana. Mõlemad mehed olid eelmine ralli poodiumil. Nüüd ei kusagil

Toyota
Tänak püsis korralikult konkurentsis kuni Ta paberist WRC hüppel ära lagunes. Samal trampliinil oli hetk varem Neuville veel hullema maadumise teinud. Toyota ja Tänak on küll kiired. Aga tundub, et sellele kiirusele makstakse lõivu vastupidavusega. Juba kaks rallit on Tänak lõpetanud just sama probleemiga. Ning, et asi veel kehvem oleks siis Latvala auto generaator lakks ka töötamast. Nii nagu Portugalis siis ka sellel rallil pidi noor Lappi kastaneid tulest välja vedama Latvala näitas sellel rallil, et kui pea külmana hoida siis suudab ta kiirust näidata küll.

Selle ralli ebaõnnega lõpetati ka Tänaku tiitli püüdlus. Vahe liidriga on juba 72 punkti. Ning teise kohaga 45 punkti. Nüüd pole muud kui hakata ainult ralli võite püüdma kui see paberist auto vastu peab. Järgmien ralli on Soome mis peetakse Toyota koduhoovis. Seal alla kolmikvõidu on kõik muu läbi kukkumine.

Citroen
Pidas siis oma esimese ralli lma Meeketa. Ning nagu näha siis remondi arve enam ei suurenenud. Nii Breen kui ka Östberg tõid autod tervena finišisse. Tasuks siis viies ja kuues koht. Mõlemad mehed sõitsid oma taseme välja. Ega sellises konkurentis oleks patta tahta neilt midagi rohkemat. Hetkel pole veel teada kas Östberg jätkab hooaja lõpuni Citroenis või tuuakse keegi muu sinna sõitma. Kõlakad käivad, et Citroen tahab järgmiseks hooajaks tagasi tuua Ogieri oma meeskonda. Aga mina pigem arvan, et kui Ogier see hooaeg tiitlit ei võida siis ta lõpetab üldse oma rallisõitja karjääri ja pühendub rohkkme perele.

Kokkuvõttes pandi siin rallil väga palju asju paika. Neuville sai korraliku boosti siit hooaja teiseks pooleks, mis tal eelmine hooaeg totaalselt ebaõnnestus. Ogier vastupidi sai siit juurde natuke ebakindlust. Ning Tänak eemaldati konkurentsist. Aga seni kuni matemaatiliselt on võimalik tuleb uskuda. Sisuliselt pool hooaega on veel ees. Ning tulemas on väga kiired rallid, mis peaks just Toyota meestele meeldima. Soomes võtab ju Toyota kasutusele võimsama mootori. Ega siin muud üle ei jäägi kui loota ja uskuda.

Kohtume siis Soomes ja hetkel siis ilusat puhkust kõigile.
Ning Mehed, olge head ja sõitke kaine peaga. Tahaks, et kogu meeskond oleks ka peale puhkust taas rivis.

Janec End And Out


JAGA