Janec’i Ralli Glögi :Walesi draama, ehk jälle see pagana radiaator.

0
86

Walesis juhtus palju aga kahju et nende hulgas kelle juhtus oli ka Tänak. See põhjaplaadi ära kukkumine. Kukutas ka Tänaku suurest tiitlikonkurentsist. Kuigi kõik pole veel läbi. Aga raskeks läheb. Selleks, et Tänak tiitli võidaks tuleks nõukogude ajast tuttavat NKVD karistust kasutada. Ehsk siis mõlemal rallil on vaja võtta 25+5.  See juures on vaja veel, et konkurendid poodiumi alumistel astmetel äärmisel juhul oleks. Või veel parem kui poodiumile ei pääseks.

Jari-Matti Latvala − Miikka Anttila − Toyota Yaris WRC Foto: Honza Froněk

TOYOTA GAZOO RACING WRT

Toyota sai Walesis kasutada jälle oma võimsamat mootorit. Ning näitasid kõik toyotad suurepärast minekut. Tänak muidugi oli teiselt planeedilt. Seda tunnistasid ka konkurendid. Tänak liikus kindlalt oma neljanda järjestikuse võidu poole kui saabud see saatuslik hetk. Keset 16-ndat katset lihtsalt tuli põhjakaitse alt ära ja purustas radika ja suuresti ka unistuse MM tiitlist. No matemaatiliselt on kõik veel võimalik.  Aga see saab väga raske olema. Latvala hakkab ka ennast leidma. Juba teine poodium järjest. Aga nii kindel veel ei ole, et võitude eest võidelda. Kurtis auto alajuhitavuse üle palju. Lappi sai ka oma ebaõnne jadast üle. Kinnitas küll, et kartis nii kiiresti sõita nagu seda tegi Tänak. Aga ralli kolmas koht on suurepärane tulemus Tasuks jälle korralikud meeskondlikud punktid. Suurendati edu hyundai ees viielt punktilt kahekümmnele punktile.

Thierry Neuville − Nicolas Gilsoul − Hyundai i20 Coupe WRC Foto: Honza Froněk

HYUNDAI SHELL MOBIS WRT

Hyundai oli jälle ei kusagil.  Ei näidanud Mikkelsen mingit kiirust Paddon oli oma mullis kusagil tabeli keskel. Neuville ka paar esimest katsel oli veel konkurentsis siis hakkas kurtma, et mingit jälge eespole. Ning hakkas aega kaotama. Lisaks veel laupäevane kraavis käik viis ta esikümne lõppu. See oli hetk mis oleks võinud suuresti muuta tiitli heitluse tema jaoks keeruliseks. Ralli lõpuks sai ta ka siis kasutada meeskonna abi. Mida ta koguaeg Ogierile ninapeale viskas. Sai Mikkelsenist ja Paddonist mööda ning viies koht oli kotis. Paddon ja Mikkelsen madistasid kuuedna ja seitsmenda kohapeale Üldiselt on juba traditsioon ,et hooaja teises pooles ei näita hyundai head minekut.

Sébastien Ogier − Julien Ingrassia − Ford Fiesta WRC Foto: Honza Froněk

M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM

Ogier tegi seda mille järale ta Walesi tuli. Võttis võidu, et olla tihedas konkurentisis tiitli heitluses. Kuigi jah ta tunnistas ise ka, et sellisel moel ta võita ei tahtnud. Sest tema suur sõber pidi tee äärde jääma. Ning mainis, et Tänak sai türgid tema võidu ning nüüd andis Tänak selle tagasi. Samas tunnistas, et kui tänak poleks katkestanud siis temal võidule asja poleks olnud. Ott oli kiiruse poolest kõvasti üle Evans näitas ka selle hetkeni kui katkestas  tänakuga võrreldavat kiirust. Kahju, et tehniline jama ta jalameheks jättis. Suninen ka oma esimesel Walesi rallil WRC roolis näitas väga viisakat minekut. Püsis pikalt poodiumi konkurentsis. Aga siis see õnnetu kurvi lõikamine, kännu tabamine ja vedrustuse lõhkumine mis päädis väjasõiduga.  Ja ikka nii tõsiselt, et turvapuur sai kannatad ning ralli oligi selleks korraks läbi.

Craig Breen − Scott Martin − Citroën C3 WRC Foto: Honza Froněk

CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT

Cirtroéni duo tegi päris korraliku ralli. Oma enda väiksed apsud ei lasknud neil kõrges konkurentsis püsida. Aga minek oli mõlemal hea. Breen sai lõpuks Neuville ees neljanda koha. kuigi vahepeal oli ka poodiumi konkurentsis. Østberg kulges viiendal kohal kuni ralli suht lõpus priueti tegi ja kõik kolm Hyundai temast mööda tuhisesid. Autos tundub potentsiaali olema küll. Lihtsalt hetkel jäävad suuresti ikka meeste taha tulemused.

Kohtume Hispaanias

Janec End And Out