Foto: Twitter (@TheDDuran)

Täna kinnitati, et Kalle Rovanperä on ametlik Skoda Motorsport meeskonna sõitja 2018 aastal WRC2 sarjas.

Noore Soomlasega samas meeskonnas sõidavad veel valitsev meister Pontus Tidemand, Juuso Nordgren, Jan Kopecky ja Ole-Christian Veiby.

Kommenteeri!

JAGA

24 KOMMENTAARI

  1. Nüüd tuleb jõuluaeg rahulikult üle elada. Ning oodata Monte ralli algust.
    Detsembris mingiaeg avaldatakse monte list. Aga millal kahjuks ei tea.:(

  2. Nüüd siis FIA võttis vastu otsuse, et Erasõitja või erameeskond ei pea enam sõitma tehase meeskonna nime all.
    WRC throphy saadeti hingusele

  3. Sordo vahetb oma kaardilugeja välja Marc Marti riputab kiivri varna. Uuus kaardilugeja Srodol on Carlos Del Barrio. Sordo ja Del Barrio on ka varasemalt koostööd teinud. Aastal 2013 sõitsid nad koos

  4. [​IMG]
    Ekspress Meedia ja rallisõitja Ott Tänak allkirjastasid täna kaheaastase koostöölepingu, mille tulemusena saavad Delfi ja Eesti Päevalehe lugejad edaspidigi meie portaalist kätte kõige asjakohasema ja täpsema info MM-sarja tänavuse kolmanda piloodi tegemiste kohta.

  5. M-Spordi ja Citroeni WRC-tiimis kihutanud norralane võib karjääri päästmiseks teha sammu tagasi

    30-aastane Norra ralliäss Mads Östberg tunnistas, et on valmis oma karjääri päästmise nimel sõitma tuleval hooajal ka WRC2-sarjas.
    2012. aastal Portugali ralli võitnud Östberg on aastate jooksul sõitnud nii M-Spordi kui ka Citroeni meeskonnas, kuid mitmel aastal ka oma eratiimis. Eratiimi ridades sõitis Östberg ka sel aastal, kuid tulemused olid pehmelt öeldes kahvatud.
    Östberg lõpetas 2017. aasta hooaja 29 punkti ja 15. kohaga. Aastate jooksul WRC-sarjas 16 korda poodiumile kerkinud Östbergi kõige edukamateks aastateks on olnud 2012. ja 2015., kui ta lõpetas kokkuvõttes neljanda kohaga.
    “Lõppenud hooaeg oli karm. Kulud olid meeletud. Siiski üritasime maksimaalselt. Olime ainsad, kes sõitsid erasõitjatena 2017. aasta WRC-autoga. Sellisel kujul ei ole me võimelised seda uuesti tegema,“ tunnistas Östberg Autospordi vahendusel, et eratiimina ei ole tal võimalik 2018. aastal välja tulla.
    Östberg on oma Ford Fiesta WRC auto pannud umbes 600 000 euro eest müüki. Siiski loodab ta tuleval aastal MM-sarjas stardis olla.
    “Järgmist aastat silmas pidades on kõik võimalik. Räägin paljude inimestega. Võimalik, et osalen kahel rallil, kuid võimalik on ka 12 rallil,“ sõnas Östberg.
    Norralane tunnistas, et ta on valmis tegema ka sammu tagasi ehk osalema WRC2-sarjas, kuid seda soovib teha ta ainult tippautoga. “Kui ma teen sammu tagasi, siis ma pean kindlasti võitma. Kui ma seda ei suuda, siis see on märk, et tuleb hakata tegelema muuga. Seda ma aga ei taha,“ sõnas Östberg. “Olen alles 30-aastane ja mul on selles spordis veel ees mitu head aastat.“
    Östberg sõnas, et 2018. aasta hooaja avaetapil Monte Carlos teda stardis ei näe, kuid Rootsis on tal plaanis juba joonele asuda.

  6. Nüüd siis niipalju selge, et Leffebvret me enam WRC auto roolis näe. Breen ja Loeb jagavad teist autot. Breen 10 rallit ja Loeb 3 rallit Kolmandaga osaleb valitud etappidel Al-Qassimi

  7. Nüüd kui kinnitati, et Ford naaseb sarja. On mul millegi pärast tunne, et kas Ott mitte liialt ei kiirustanud. Aga eks tulev hooaeg annab sellele vastuse.

  8. Ei usu, et kiirustas. Eks Fordis oleks tal kindlasti lihtsam olnud, aga niipalju kui mina aru saanud, Toyota eriti rahanumbreid ei loe ja kõige tähtsam tiitel 😀

  9. Meistriks ei tule. Aga ehk nopib paar võitu hooaja jooksul. Meistriks pakuks pigeb Škoda meestest kedagi.

  10. Suninen saab Fiesta WRC rooli kaheksaks etapiks. Bouffier kaheks etapiks. Huvitav kes ülejäänud Kolm etappi sõidab?

  11. (JRG) a.k.a Janeci ralli Glögi
    2018 tundub, et tuleb palju lubav hoooaeg Minu mõtted siis algavaks hooajaks:

    M-Sport Ford Rally Team
    Kui nüüd kõik ausalt äa rääkida siis tuleb alustada päevast……… (nagu Agu Sihvka kirjandus klassikas on ütlenud)
    Tiitlit kaitsta on tunduvalt raskem kui seda esmakordselt võita. Pinged on tunduvalt suuremad kui tiitlit kaitsam minna.
    Nüüd kui Ford oma panust suurenda ning Ogier meeskonda jäi lähevad nad kindlasti kordama eelmise aasta edu. Kuigi minu arust on sõitjaterivi natuke nõrgem (Ogier -Evans+Suninen, Bouffier+ veel keegi) kui eelmine hooaeg . Millegi pärast pole Wilson otsustanud panna välja püsivat kolmandat sõitjat. Fordi tugi kindasti aitab autot arendada ka konkurentsis hoida. Nüüd peaks Fiesta ka Ogieril hästi käesees olema. Ning uued arendausd käivadkindlasti tema (Ogieri) soovide järgi.

    Hyundai Motorsport
    Kindlasti tahavad nad unustada eelmise hooaja ebaõnne. Oma sõitjateriviga üks kindel soosik meeskonliku tiitli heitluses. (Neuville Mikkelsen Sordo ja Paddon). Ka Hyundais on selline tendents, et kolmas auto läheb jagamisele (Sordo 7 rallit ja Paddoni 6 rallit) vahel.
    Neuville räägib kindalsti kaasa idividuaalses tiitli heitluses. Mikkelsen püüab ralli võite. Aga mina ei näe teda tiitli heitlsues kaasa rääkimas Ehk eksin.
    Loodame ,et Hyundail rattad all püsivad ja korralike tulemusi teevad

    Toyota Gazoo Racing WRT
    Eelmise hooaja eel oli paljudel kahtusi meeskonna edu suhtes. Aga toyota kohe esimesel rallil andis skeptikutele kõrva kiilu. Ning teisel rallil nokauteeris kõik skeptikud. Samas Mäkinen ütles, et hooaeg 2017 on õppimise hooaeg ning 2018 tahavd hakata tiitli heitluses kaasa rääikma. Selleks on ka alust oma sõitjateriviga ( Latvala, Tänak ja Lappi) võivad nad ka seda suuta. Kõik kolm meest võitsid eelmine hooaeg vähemalt ühe ralli.
    Loodame, et kõik kolm põhjamaa poega suudavad pead külmana hoida. Ning mitte võtta arutid riske.
    Sellest kolmikust on ehk Tänakul kõige raskem. Tal tuleb harjuda uue meeskonnaga ja uue autoga. Ise ta on igatahes väga väge täis.

    Citroën Total Abu Dhabi WRT
    Citroen on juba ennem hooaja algust andnud alla Meeskonliku tiitli püüdmisest. Välja tullakse kahe autoga. Nagu seda vähe veel oleks läheb see teine auto jagamisele Breeni ja Loebi vahel. Leffebvre liigutati WRC2 sarja. Kolmas auto tuuakse välja alles siis kui Šheik Al-Quassimi sõita soovib. Huvitav kas eelmise hooaja ebaõnn pani nafta paruneid kahtlema ja raha kraane koomale tõmbama. Loodan, et see muutub uue pealiku tulles. Nimelt paar päeva tagasi tuli avalikuks see, et Matton liigub FIA-sse Mahoneni asemele.
    Ise loodan, et Citroen suudab kõikidel rallidel konkurentis püsida. Ning ehk said oma vedrustuse probleemist lahti.

    Tiitli heitluses saab minu arust seis üsna põnev olema. Neli meest kes hakkavad seda ihaldatud tiitlit püüdam on Ogier, Neuville, Latvala ja Tänak. Sisuliselt sama nelik kes eelminegi hooaeg seda tegid Veel võib sõna sekka poetada ka Mikkelsen.

  12. Mads Östberg võtab ka valitud etappidel WRC masinaga osa
    Kuulukad räägivad, et WRC2 sarjas hakkab ta sõitma Citroen C3 R5 masinaga
    [​IMG]

  13. [​IMG]
    Nüüd siis kinnitati ametlikult Suninen kaheksaks etapiks M-Spordi kolmandaks piloodiks.
    Suninen sõidab Sweden, Mexico, Portugal, Italy, Finland, Turkey, GB ja Spain.