Ott Tänak ja teised Toyota sõitjad on valmis 10 000 kurvi ralliks

0
367

Korsika ralli testikatse toimus täna hommikul. Sõideti 5,45 kilomeetrine katse. Tegu oli tüüpilise Korsika katsega mis on kurviline ja kitsas. Tee oli mudane ja niiske kuid nädalavahetuseks lubatakse kuivasid olusid.

Pilt: Toyota Gazoo Racing

Tsitaadid:
Tom Fowler (Peainsener)
“Peamine eesmärk tänasel testikatsel oli kontrollida kas kõik süsteemid töötavad. Kuna testikatse oli erinev katsetest mis on tulemas. Eile sadas kõvasti vihma ja tee sai mudaseks väga kiirelt. Et sõita hea aeg pidid sa olema esimestest autodest rajal, mida meie ei olnud, nii et me ei muretse aegade pärast. Autod toimivad hästi ja seadistused on homseks valmis, ning on oodata kuivasid olusid. Väga lihtne on teha viga, kui muuta seadistust põhinedes testikatsele, mis ei vasta täpsetele tingimustele mida ootame rallilt. Meil oli tõesti hea eeltest ja me usaldame sealt saadud teadmisi.”

Jari-Matti Latvala
“Testikatse oli tegelikult üsna karm, kuna olud olid niisked. Oli väga palju lõikamisi ja iga autoga tõmmati aina rohkem muda teele, mis tegi kurvid väga libedaks. Keskendusime rohkem kuivale seadistusele, nii et meie jaoks ei olnud aeg oluline. Me teame, et prognoos ralliks on kuiv. Raja kirja saamine oli väga keeruline, kogunes umbes 1200 kilomeetrit sõitu. Kuid nüüd on aeg natukene meelt lõdvestada enne homset “10 000 kurvi rallit”

Ott Tänak
“Testikatse oli väga mudane. Varasemalt sadas palju vihma ja tee äärtes oli palju lahtist muda. Sõitjad lõikasid nii palju ja see tegi asfaldi väga libedaks. Ikkagi, saame neid andmeid kasutada juhul kui rallil peaks tulema mõni märg katse. Tunne autoga oli OK ja oleme ralliks valmis. See on kindlasti ralli mida iga sõitja tahab võita. Kõige erilisem ja kõige keerulisem. See on suur katsumus autole, sõitjale ja kaadilugejale. Kui rütm on hea saab seda kindlasti hea seadistusega nautida. Me oleme valmis võistlema.”

Esapekka Lappi
“Testikatse oli üsna hea, kuigi olud olid juba esimesel läbimisel keerulised. Oli üllatavalt mudane ja see muutus aina hullemaks. Kuid loodan, et ralli tuleb teistsugune. Üldiselt oli auto käitumine hea, libe kuid see tingitud rasketest oludest. Meie eeltest oli väga hea ja olen kindel, et kuivades oludes meie auto on väga konkurentsivõimeline. Homme esimene katse on tüüpiline Korsika katse, peaaegu 50 kilomeetrit pikk, nii et te ei saa alustada rallit ohutult, nagu tavaliselt. Kohe tuleb vajutama hakata, kuid tuleb jälgida rehvide kulumist.”

Korsika ralli tõeline avalöök toimub reede hommikul, kui kell 10.50 stardib 49,03 kilomeetri pikkune avakatse. Üldse sõidetakse reedel neli, laupäeval kuus ja pühapäevals kaks kiiruskatset.