Päeva teises pooles korras võistlusmasinaga sõitnud Niinemäe näitas head minekut

0
291
Niinemäe – Valter Tour de Corse (FRA) – WRC 06/04/2017 to 09/04/2017 – FOTO : @World

Autoralli maailmameistrivõistluste klassis JWRC osalevad Miko Niinemäe – Martin Valter (Ford Fiesta R2T) olid peale reedest katkestamist laupäeval taas rajal. Korsika ralli teisel võistluspäeval ootasid võistlejaid ees sajad kurvid ning 131,96 katsekilomeetrit.

Kahjuks algas Miko ja Martini laupäevane võistluspäev peaaegu sealt, kus eelmine oli lõppenud. Peale katsele startimist said mehed probleemideta sõita u.2-3 kilomeetrit ning siis olid reedese katkestamise põhjustanud turbo- ja elektriprobleemid jälle kohal. Hommikuse ringi katsed läbiti seega autoga, millel polnud turbot, mis tähendas praktiliselt sõitmist nö. tänavaautoga. Kahe katsega kaotasid eestlased parimatele JWRC sõitjatele juurde üle kolme minuti.

Lõunase hoolduspausi jooksul vahetasid M-Sport mehaanikud taas palju sensoreid jpm. ning tundus, et seekord oli sellest kasu, sest teise ringi katsetel said Niinemäe – Valter sõita töökorras autoga, mis väljendus kohe ka katseaegades.

Laupäeva pikima katse (48,71 km) korduvläbimiselt said Miko ja Martin kirja viienda aja, kaotades katse võitnud ja üldarvestuses kolmandat kohta hoidnud Nicolas Ciamin´ile – Thibault de la Haye´le minuti ja 14,6 sekundiga. Võistluspäeva lõpetanud 17,27 km pikkuselt katselt said Cueks Racing sõitjad kirja neljanda aja. Kaotust katse võitnud Terry Folb´ile – Christopher Guieu´le kogunes 28,5 sekundit. Peale kahte võistluspäeva jätkavad Korsikal palju tehnilist ebaõnne kogenud Miko ja Martin JWRC üheksandal kohal. JWRC klassi hooaja esimese võidu poole liiguvad hispaanlased Nil Solans – Miquel Ibáñez Sotos. Eestlased kaotavad nendele 29:24.7

Pühapäeval ootab Korsikal võistlejaid ees kaks kiiruskatset, millest esimesel pikkuseks 53,78 km.

„Turbo alarmid hakkasid kohe kolmandal katse kilomeetril ja olid kuni serviseni. Servises leiti, et tegu on järjekordse elektriveaga. Detailil, mis eilse defekteerimise käigus tegelikult juba vahetati, sai nüüd taas vahetatud,“ võttis Niinemäe laupäeva hommikused katsed kokku.

„Tänasel teisel ringil auto toimis ning saime endal ka mingi rütmi sisse. Hea on näha, et hakkame asfaldiga harjuma ja tempo muutub aina sarnasemaks asfaldil kogenumatega,“ jätkas eestlane.