Saksamaa ralli: esimene kollektsioon tsitaate

0
1690

 

Foto: Massimo Bettiol
Foto: Massimo Bettiol
  • “See on nagu minu koduralli.”

Thierry Neuville – Hyundai Motorsport.

“Saksamaa ralli on nagu minu koduralli; sinna tulevad paljud fännid Belgiast – kaasaarvatud minu pere ja sõbrad – jälgima sealseid katseid. Ma tõesti ootan seda rallit, kuna see sõit saab olema koos Hyundai i20 WRC’ga  minu esimene kord asfaldil. Ma tunnen end asfaldil väga mugavalt , seega ma väga tahan Saksamaa rallil hästi sõita ning aidata meeskonda, nagu alati, et autoga edusamme saavutada. Et olla Saksamaa rallil edukas, peab olema kurvilistel teedel sõit sujuv ning täpne. Me oleme teinud mitmeid testisõite, kus me töötasime kõvasti leidmaks head seadistust autole.”

  • “Sa pead olema vapper.”

Mikko Hirvonen – M-Sport World Rally Team.

Ma nautisin väga Fiestat keerulistes tingimustes 2011. aastal ning on hea näha, kuidas auto asfaldil sel aastal käitub. Fakt on see, et Saksamaa ralli on üks suurimatest väljakutsetest. Erinevate võistluste tasemed muutuvad ning muutuvad ka teede tingimused, mida lihtsalt tuleb mõista. Nagu me nägime eelmisel aastal, võib olla see ellujäämisralli, kuid leida õige tasakaal ellujäämise ja heade aegade vahel on väga keeruline. Isegi kui teed on kuivad, peame me meeles pidama seda, et sõidame läbi töötavate viinamarjaistanduste, kus on alati palju kruusa tee peal. Ja kui sajab, siis on jällegi teed libedad. Kõige suurem väljakutse on olla pühendunud. Sa pead olema väga vapper ning usaldama enda autot ja oma tiimi. Õnneks on tiim sellel aastal teinud minu jaoks ära suurepärase töö. Me oleme lootnud sel aastal olla igal üritusel poodiumil, kuid erinevatel põhjustel ei ole see niimoodi välja tulnud. Me teame, et see saab olema raske, kuid kui kõik hästi läheb ja me sealgi võitleme võidu eest, siis see oleks absoluutselt täiuslik.”

  • “Mul on olemas kõik, et siin hästi sõita.”

Kris Meeke – Citroen Total Abu Dhabi World Rally Team

“Ma ei ole nüüdseks kolm aastat võistlenud rallil, kus on ainult asfalt, kuid kui harjumine läheb kiiresti, siis on see nagu jalgrattasõit! Ma tean, et DS3 WRC on konkurentsivõimeline ja tiim teab rallit ideaalselt. Mul on olemas kõik, et siin hästi sõita. Mul on 2011. aastast kiindunud mälestused ja kogemused siinsest võistlusest autoga C2 Super1600. Siin on rajad kolme väga erinevat tüüpi. Tempo on pidevalt muutuv. Ma pean DS3 WRC’st õppima veel mõningaid asju, kuid ma loodan, et suudan jätkata sealt kus Soomes pooleli jäi.”

  •  “On tähtis teha muutusi.”

Sebastien Ogier – Volkswagen Motorsport

” Me tahame jätkata eduga, mida oleme seni sel hooajal nautinud. Tähtis on muuta eelmise aasta õnnetut tulemust võites sel aastal. Me oleme juba teinud sel aastal edukaid testisõite asfaldil. Polo R WRC’le sobib asfaldi pinnas, seega me usume, et oleme väga kiired. Meil on hea võimalus edukalt kaitsta oma Maailma Meistrivõistluste tiitlit Saksamaal ja oleme otsustanud kindlalt seda võimalust kasutada. Kogu tiim on kodusel üritusel suurema pinge all kui muudel rallidel, kuid võib olla ka suur eelis, olles üldiselt rohkem keskendunud siinsetel asjaoludel. Mis ka ei juhtuks, Saksamaa ralli kindlasti ei ole jalutuskäik pargis. Samuti on olemas tõelised asfaldi spetsialistid – kaasaarvatud Thierry Neuville, kes võitles siin eelmisel aastal. Ma usun, et Hyundai saab olema väga tugev konkurent. Ja ma kindlasti hoian silma peal Kris Meeke’l, kuna ta oli väga-väga kiire Soomes ja on ka asfaldil hea sõitja.”

Avalda arvamust ka ralli.ee foorumis!

Tõlgitud ingliskeelsest postitusest.

Originaal postitus: http://www.wrc.com/en/wrc/news/august/germany-fighting-talk-1/page/1667-5546-12-12-.html

 

Kommenteeri!

JAGA