Alates Monte Carlo rallist saame üle aastate taas autoralli MM-sarjas võistlemas näha Fiati kaubamärki kandvat autot. Raphael Astieri poolt juhitav Fiat MR 500X on esimene võistlusele registreeritud auto FIA uues R4 võistlusklassis.
FIA andis suvel rohelise tule uue, ORECA poolt välja töötatud, R4 autode kasutusele võtmiseks autoralli maailmameistrivõistlustel alates 2020. aastast.
Hugues De Chaunac, ORECA kontserni president: “Oleme rõõmsad, et FIA on andnud rohelise tule R4 komplekti kasutusele võtmiseks autoralli maailmameistrivõistlustel alates 2020. aastast! See on oluline samm ja suurepärane tutvustus klassi arendamiseks. See loob meeskondadele, sõitjatele ja kohalikele tütarettevõtetele uued võimalused.“
R4 pakett sisaldab 1,6-liitrist turbomootorit ja kõiki sellega seotud komponente, käigukasti-, telje-, piduri- ja küttesüsteeme ning veermiku osi. 84 999 eurot maksvat paketti saab paigaldada erinevat tüüpi autodesse ja tänu sellele peaks see ralli kulusid oluliselt vähendama.
Tundub, et uue ja soodsa nelikveoliste autode klassi vastu on meeskondade huvi juba väga suur, sest vähem kui aastaga on tarnitud 16 komplekti kaheksasse riiki, kolmel erineval mandril. Uue klassi vastu on juba huvi tundnud mitmed tuntud autospordi meeskonnad, nagu näiteks: Milano Racing, Rally Technic, Riku Tahko Rally Consulting, Signed Streets Motorsport, Pro Racing, RC Konkurents ja ASM Motorsport.
Team Milano Racing poolt Monte Carlo rallile toodav Fiat MR 500X ongi esimene seda uut paketti kasutav auto WRC-sarjas.Raphaël Astier osales sama autoga esmakordselt 2019 aasta Rallycircuit Côte d’Azur võistlusel.
