Kui Hyundai WRC meeskond avaldas esimesed pildid oma uuest hübriid WRC autost ei olnud need päris tõesed. Nimelt oli meeksond eemaldanud piltidelt ühe uudse detaili, mida võime näha kõikidel uue põlvkonna WRC autodel.
Autoralli maailmameistrivõistluste sari liigub 2022 aastal hübriidiajastusse. Lisaks sisepõlemismootorile on Rally1 autodel ka hübriidajam ning võrreldes praeguste WRC autodega tuleb lisaks veel ka muid uuendusi.

Kõik meeskonnad on juba alustanud oma uute masinate testimisega. Hyundai Motorsport meeskond avalikustas pühapäeval esimesed pildid oma uue võistlusauto testilt. Kui enamus rallifännid ei pannud midagi tähele, siis tähelepanelikumad märkasid piltidel imelikku muudatust auto tagumises osas.
Hyundai avaldatud piltidel nägi i20 N Rally1 testil välja selline.

Auto tagumises osas on selgelt näha et pilti on muudetud. Kõik sai aga selgeks siis kui avalikkuse ette jõudis ka video esimesest testist. Videost selgus, et ringiga piirkonnas on tegelikult õhu sisselaskeava mõlemal pool autot. Allpool on ekraanipildid Hyundai avaldatud videost
Miks seda õhuvõtuava piltidel polnud, jääb hetkel natukene arusaamatuks.
Kuvatõmmis videost:
Nimelt on tulevikus hübriidseadme jahutamiseks autol tagaosas õhuvõtuavad. Hübriidajam paigutatakse nimelt Rally1 autode tagaosasse. Miks Hyundai seda varja
Eelmisel nädalal tegi ka Toyota Kesk-Soomes oma Rally1 prototüübiga esimesi teste, kus on samuti kasutusel külgmised õhuvõtuavad.
Video Toyota testist:
Autoralli maailmameistrivõistluste hooaja järgmine võistlus sõidetakse tuleval nädalavahetusel Portugalis.