
Walesi ralli pakub kindlsti põnevust. Kui ilm on selline tatine nagu alati siis esimesel kolmel mehel on suht suur eelis järgnevate ees. See hooaeg sõidavad kõik tipud sama rehvitarnijaga ja tippudel ei ole enam kasutada Dmack rehve mis toimisd mudasel pinnasel Michelinist tunduvalt paaremini.
See ralli võib suht palju paika loksutada, või siis vastupidi asjad veel segasemaks ajada. Kui on liiga mudane siis nagu eelmine hooaeg näitas, korjab uus aero suht palju muda enda külge. Toyotal ja Fordil oli koguni 7 kg. liigset kaalu peal. Kuid kui on selline niiske olukord siis võib tulla korralik lahing.

TOYOTA GAZOO RACING WRT
Rivis: Tänak, Latvala, Lappi
Toyota peaks olema rajal jälle uuendatud võimsama mootoriga. Tänak läheb rajale teisena, mis võib olla hea kui rada on niiske või mudane. Lappi neljandana ja Latvala viiendana. Sellel rallil tuleb ka korralikud punktid koguda. Tänak peab selle ralliga ka võtma punkte tagasi Neuvillelt. Hetkel on tal natuke lihtsam, sest peab rohkem Neuville jälgima kui Ogieri, kuid loomulikult ei tasu ka teda silmast lasta. Tundub, et Latvala hakkab ka saama oma peas asju korda ning tal on Walesist korralik kogemuste pagas olemas. Lappi see vastu peaks hakkama natuke tagasi hoidma. Parem Mäger kaisus kui Hunt voodis. Liiga tihti on mees hakanud viimasel päeval katkestama. See türgi out on minu jaoks selline imelik. Ma ei usu, et auto nii palju viga sai kui sealt pervest alla veeres. Huvitav kas mees on juba oma kolm iksi Citroenile ära kinkinud ning nüüd on motikas maas enam edasi Toyotaga sõita. Eks seda nüüd Walesi näitab kui palju ta masinat kirub.

HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
Rivis: Neuville, Mikkelsen, Paddon
Meeskond kaotas eelmisel rallil oma liidrikoha meeskondlikus arvestuses. Suuresti liiga suures panemise tuhinas.
Neuville???? Mees oleks kui liimist lahti, kirub ning siunab kõiki ja kõik teised on tema ebaõnnes süüdi. Nüüd oli Tänak paha kuna võttis Türgis sellise kindla autot hoidva sõidustiili. Aga absurtsuse tipp on see, et Ogier ja Tänak teevad ühisrinde Neuville vastu. Mees läheb rajale esimesena. Kui rada peaks olema niiske ja mudane siis on tal suur eelis.
Mikkelsen näitas Türgis, et mõistab sõita küll. Eks Walesi nüüd näitab kas see oli selline sähvatus või siis on tõesti mees oma hoo üles saanud.
Paddonilt ootaks ka head tulemust. See annaks uueks lepinguks suure plussi. Paddon peab näitama selle ralliga, et on meeskonnas korralik lüli, vastasel juhul on tulemas heal juhul jälle poolik hooaeg.

M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
Rivis: Ogier, Evans, Suninen
Ogier on punktitabelis kolmas. Kindlasti on ta täis indu ja tahtmist punkte tagasi võita. Meeskondlikult pole vist enam midagi püüda. Kuigi vahe pole suur aga Ogier üksi ei suuda meeskonda vedada. Evans ja Suninen on ilmselgelt nõrk duo Ogieri kõrval. Suninenil on leping taskus ja saab pingevabalt oma kogemusi korjata. Ogier kindlasti ilma lepinguta ei jää. Ennem tõuseb päike solgiämbrist kui keegi oma meeskonda viiekordset maailmameistrit ei taha.
Aga vaesel Evansil on korralik pinge peal. Ta peab Walesis tõestama, et ta suudab kiirust näidata. Vastasel korral võin kindlalt väita, et Evansit me WRC sarjas järgmine hooaeg ei näe.

CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
Rivis Östberg ja Breen
Citroen on rajal jälle ainult kahe autoga. Meeskondlikult pole enam püüda mitte kui midagi. Östberg võib olla sellel ralli selline must hobune. Aga ka Breen võib näidata head minekut. Kuigi jah, mõlemad stardivad tagant poolt ning kui ilm on selline nagu ta on, siis on sealt väga raske ettepoole tulla. Aga kui mingi imel läbi peaks kuiv olema, siis usun, et mõlemad on võimelised top5-te sõitma. Mõlemal mehel järgmiseks hooajaks leping puudub. Alles jäänud rallidega tuleb võimalikult palju punkte koguda, et järgmiseks hooajaks iste autos saada, mitte jääda koju tugitooli jalgu kõigutama.
Kokkuvõttes loodan, et kolme tiitli jahtija vahel tuleb pingeline ja tuline heitlus.
Janec End And Out