Juba sellel nädalavahetusel sõidetakse Türgi ralli, mis on ilmselgelt hooaja kõige karmim ralli nii meestele kui masinatele.


Hyundai meeskond juhib hetkel meeskondlikus arvestuses kuid toyota astub suurte sammudega lähemale. Türgi ralli on kõikide jaoks ülimalt rakse ja keeruline. Selleks, et head tulemust saada tuleb sõita peaga ning mitte võtta liigseid riske. Neuville läheb rajale teisena ja sarnaselt Tänakule on tal suhteliselt kesised olud. Ainult Tänakul on veel kehvemad olud rajale minnes. Seda silmas pidades peaks ta vähemalt Tänakust kiirem olema. Sordost võib saada sellel rallil must hobune ning võib siin näidata head minekut ja püüda kohta top neljas. Mikkelseni kohta ei oska nagu midagi mainida, vahepeal nagu hakkas juba tulema, aga Saksamaa ralli näitas jälle, et mees pole ei kusagil.

Toyota eesmärk selle rallil on kindlasti vähendada vahet Hyundaiga võitluses tiitli peale. Tänaku jaoks on see ralli kõige raskem, ta läheb rajale esimesena ning nagu seda veel vähe oleks, on reedene päev ka kõige pikem. Kõik sõltub sellest reedesest päevast. Kui kaotust liiga palju ei tule siis on võimalik veel poodiumile sõita. Aga selleks tuleb reedel teha hea sõit. Saksamaa ralli näitas, et Meeke ja Latvala on aru saanud oma rollist meeskonnas ja meeskondlik tiitel sõltub suuresti nende kahe tegelase tulemustest.

Citroeni jaoks on käes otsustavad hetked. See ralli näitab kas arendus töö liigub ikka õiges suunas. Saksamaa ralli jättis mulje, et arendustega on totaalselt puusse pandud. Selle ralliga saab selgeks, kas Ogier on veel tiitli mängus või mitte. Vahe Tänakuga on juba 40 silma. Et Ogier saaks tiitli mängus veel kaasa lüüa peab siit rallilt saama kindasti poodiumi koha ja olema konkurentidest eespool, aga see saab olema tõeline välja kutse. Lappi oli eelmine aasta suhteliselt kiire sellel karmil ja raskel rallil. Loodaks ka see aasta nähe teda kõrges mängus


Tore on nähe jälle rivis Pontust. Loodan näha kõike kolme meest punkti kohale sõitmas. Meeskonnale on korralikku tulemust vaja. Mitte selleks, et tiitlit püüda, vaid selleks, et anda mehaanikutele ja inseneridele natuke palsamit hingele. Saab nähe milleks siis Pontus võimeine on peale mitme ralli pikkust pausi.
Igatahes läheb kuidas läheb, aga ees on ootmas hooaja kõige närvesöövam ralli. Küsimusi on õhus palju. Kas Ogier jätkeb tiitli heitluses? Kas Toyota saab Hyundai kätte? Kui palju Tänak võrreldes konkurentidega kaotab reede aega? Kas Toyota peab ränk raskel rallil vastu?
Head ralli nädalavahetust
Janec
End And Out