(JRG) a.k.a Janeci ralli Glögi
Hooaeg 2020 Seis on väga huvitav. Väga palju on kahe hooaja vahel muutunud. Paljud mehed on meeskonda vahetanud. Tänak liitus hyundai meeskonnaga. Ogier ja Evans liitusid Toyotaga. Lappit seostatakse väga suuresti M-Sport Ford meeskonnaga Citroen tõmbas psitiku seinast välja ja lahkus WRC sarjast. Kuu lõpus algav hooaeg tuleb huvitav just selle pärast, et kuidas meeskonda vahetanud mehed uues kuues hakkama hakkavad saama. Uuel hooajal kihutab sarjas vaid kolm meeskonda. Aga on oodata ka erasõitjaid
HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
SÕITJATERIVI: #11Terry Neuville, # 1 (#8)Ott Tänak, #6 Dani Sordo, #9 Sebastien Loeb
Meeskond on valitsev meeskodnlik meister. Ning nende ridadesse liikus ka individuaalne valitsev meister Ott Tänak. Tema liikumine Hyundai ridadesse oli vägagi üllatav kõikide jaoks. Huvitav on näha kuidas Tänak hakkab autoga hakkama saama. Auto on suuresti ehitatud ümber Neuville. Testi järgselt mis toimusid Novembris ütles Tänak, et tundis ennest koheselt autos hästi mugavalt. Jääb vaid loota, et ta suudab kohe hakata kiirust näitama. Neuville ja Tänakule sekundeerivad meeskonnas rotatsiooni korras üheksa kordne maailmameister Sebastien Loeb. ning kahe kordne etappi võitja Dani Sordo. Kui see rivistus kokku võtta siis tundub see suht hirmu äratav. Meeskonna pealiku Adamo eesmärk järgmiseks hooajaks on kindlasti tiitli kaitsmine. Seda sama läheb ka tegema Ott Tänak.
TOYOTA GAZOO RACING WRT
SÕITJATERIVI: #17 Sebastien Ogier #33 Elfyn Evans #69 Kalle Rovanperä
Toyota vahetas kogu oma sõitjate rivi välja. Kui tänak lahkus meeskonnast siis lepingut ei pikendatud Jari-Matti Latvalaga ja Kris Meekega. Meeskond on ka teinud oma esimesed testid. Ogier ütles,et autoga on kerge sõita kuid ta vajab veel kohanemiseks aega. Sama mainis ka Evans. Kalle teeb oma debüüt ralli Monte carlos. Evansist loodan tuleval hooajal näha seda, et ta suudaks liituda suure kolmikuga. Ogier on kindlasti tiitli heitluses sees. Huvitav on ka näha seda kuidas on Toyota lahti saanud oma lagunevast reputatsioonist. Kui Ogier saab omale auto käppa ja masin ei lagune siis teistel saab olema väga raske temale vastu saada. Kallelt suurt midagi ei oota. Aga salamisi loodan, et ta suudaks stabiilselt topp kuues sees olla. Meeskonna eesmärk on kindlasti oma Tiitli tagasi toomine meeskonda. Ning kindlasti minnakse ka individuaalset tiitlit püüdma. Seda tahab ka Ogier, et pensionile minna olles seitsme kordne maailmameister
M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
SÕITJATERIVI: #4 Esapekka Lappi ? #33 Teemu Suninen? #44 Gus Greensmith
Meeskonnd pole teinud sõitjate osas ühetegi avanldust. Kuid sahinad räägivat, et jätkab kindlasti Teemu Suninen ning uueks tulijaks saab olema citroeni lahkumise järel töötuks jäänud Esapekka Lappi. Ning kolmas auto pidavat minema sellele kes raha kaasa toob. Sahistatud on, et kolmas auto võidakse välja tuua just ainult Greensmithile. Sellel perekonnal peaks raha olema. Seega võib kolmas auto olla kõikidel etappidel väljas. M-Sport on tuntud sellega, et annab just noortele võimaluse just tippsarjas osaleda. Seega pole võimatu, et Greensmith jäta WRC2 sarja ja liitub WRC sarjaga. Väga lahe oleks vaadata ja jälgida Kalle ja Gus-i võitlust. Mõlemad on tulnud just WRC2pro sarjast.
PH SPORT
Kuulujutud räägivad, et Ph sport olla saanud WRC masinad oma valdusesse ning neid tahetakse rentida võis siis ise meeskonnana välja tulla.
Üheks piloodiks kes siis rendib või siis on meekonna sõitja oleks Mads Østberg. Eks aeg näitab mis saama hakkab.
Lisaks veel loodab Jari-Matti Latvala teha kaasa 5 etappi tuleval hooajal.
Loodame, et tuleb põnev ja närvesööv hooaeg
Janec EndAndOut