
J.R.G Chapter 4,5
Ralli kus alati juhtub midagi ja juhtus ka seekord. Ning juhtus kohe palju. Citroenide hämmastav aeglus asfaldil, Toyota oma praak velgedega ning Evansile tehtud kotijooks. Siiralt kahju on sellest, et ralli võidu ei saanud mehed kes olid kogu ralli vältel kiired, vaid võidu võtsid mehed kes kohe kuidagi seda ei väärinud. Need seitse lisapunkti võivad hooaja lõpus valusalt vastu näppe lüüa ning seda võib teha ka Toyota suutmatus leida lahendus sellele müstilisele velje probleemile. Ehk tuleb pilgud pöörata mingi teise tootja poole.

Oli meeskondadest siis ainus kellel joppas ikka roppu moodi. Neuvillele kukkus võit sülle tänu konkurentide ebaõnnele. Ralli algusel polnud nad ei kusagil. Loebil juhtus kohe ralli avakatsel äpardus, Sordo näitas, et ta suudab kiiresti sõita, aga mingi mojo jääb nagu puudu. Eks siin mängib rolli ka see, et tal ei lubata Neuville rünnata. Teiste pilootide kohad siis sõltuvad sellest kuidas Neuvillel läheb. Näiteks kui Neuville on neljas siis Sordo, Loeb ja Mikkelsen ei tohi ju olla temast eespool. Kokkuvõttes oli Hyundai ainuke meeskond kellel suuri muresid polnud. Ralli lõpuks juhivad nad nii Individuaalset kui meeskondliku punktitabelit. Kindlasti mitte vääriliselt. Kogu meeskond selle nelja ralli jooksul pole näidanud võiduks vajalikku kiirust.

Meeskond säilitas oma teise koha. Kuid Citroenid olid hämmastavalt aeglased. Ning seda just asfaldil. Ralli suurfavoriit nägi kõvasti vaeva, et masin liikuma saada. Kusjuures eelmised kaks aastat on Citroen olnud just kõval pinnasel väga kiire. Mine sa tea äkki on arenguga selles vallas vähe mööda pandud. Lõpuks joppastas Ogier ikka ralli teise koha ära. Aga ütlen ausalt ei olnud ta seda teist kohta väärt. Lappi oli ikka seal kus alati. Küll oli pahasti see ja siis too. Ühesõnaga Unhappy Lappi, kruusal ehk läheb paremini.

Toyota jaoks oli kogu see ralli täielik disaster. Kiirus oli olemas nii Meekel kui ka Tänakul. Latvala oli hädas nagu mustlane mädas. Mehel on kogemusi mitme kohvri jagu aga pani ikka mööda oma raja kirjutamisega. Mingi jutt oli, et kasutas mingil katsel ka 2015 kirjutatud legendi. Ei tea kas recce ajal oli Latvala purjus või mis, igatahes metsa see ralli tal läks. Meeke ja Tänak näitasid head minekut kuni……
Jälle see neetud velje probleem. Tänakul oli see veel eriti valus kuna pidi rehvi vahetama järjekordselt liidri kohal olles. Müstiliseks teeb asjaolu see, et meeskond oli just siia rallile kaasa võtnud tugevamad veljed. Kogu selle ebaõnne peale kukuti punktitabelis nii sõitjate kui ka meeskondlikus arvetuses kolmandaks.

Kõige valusamalt löödi kõige väiksemat meeskonda. Kuni ralli viimase katseni sujus kõik ideaalselt. Kuigi Sunienil oli käsk auto igaljuhul ühes tükis lõpui tuua, suutis ta ikkagi näidata suhteliselt head kiirust. Evans tegi rallil super tööd. Mees oli väga kiire. Isegi Tänak tunnistas, et ta on õnnelik, et suudab kuidagigi püsida Evansi tempos. Auto töötas korralikult sõit oli puhas ja kiire. Aga kõik see ilus lõppes totaalse krahhiga. Ralli kõige viimasemal katsel purunes Evansi autol rehv. Ning mees pidi võidust suu puhtaks pühkima. Nagu seda veel vähe oleks, siis ta ei saanud ka teist kohta ning pidi leppima kolmanda kohaga. Kui keegi seda võitu vääris siis oli see Evans.
JWRC arvestuses kaasa teinud Poom saavutas oma esimesel asfaldi rallil korraliku kuuenda koha. Kuigi aega läks kaduma rohkete rehvipurunemiste tõttu. Kena töö Poomilt. Torn keeras oma ralli tuksi juba soojendus katsel. Mootori vahetuse tõttu saadud viieminutiline trahv viis mehed kohe ralli alguseks viimasele kohale. Ning, et kogu see jama veel valusam oleks, siis ei pidanud ka see vahetatud mootor valule vastu ning Torn jäi jalameheks.
Jääme ootama Argentiina rallit.
Janec
End And Out