Janno Liguri jätkuv ebaõnn Barcelona rallikrossi MM etapil

0
1004

Janno Ligur Foto: facebook.com/jannoligurrx

“2018.hooaja avasime sel aastal Barcelonas. Kui varasematel aastatel on hooaeg alanud Montalegre rajal Portugalis, siis sel korral olid korraldajad teisiti otsustanud. Barcelonas sõitsime viimati 2016.aastal, ka siis ei olnud õnn alati meie poolel. 2015. aastal tuli meil siin hooaja teine katus. Seega ühtegi head seika enne seda etappi sealt rajalt meenutada polnud, küll aga oli meeles väga põnev rada.” rääkis Janno oma facebooki lehel.

“Ebaõnnest ei jäänud me ilma ka sel aastal, kui pidime poolfinaali uksele koputades oma otsad kokku tõmbama ja nina Eesti poole tagasi sättima.”

“Nädalavahetus algas siiski lootusrikkalt, kui treeningsõitudel sõitsime välja 5-nda aja. Arvestades fakti, et sel aastal polnud ressurssi, et testida, oli antud tulemus väga hea. Nii raja kui auto tunnetus olid teise treeningsõidu lõpuks käes ja edasi sai minna vaid tõusvas joones.

Esimese eelsõidu lõpetasime kolmanda kohaga, millega ka ääretult rahul olime. Sel aastal ei luba auto juhtimissüsteem enam stardisüsteemi kasutada ja seega tuleb startida nn ,,jalalt”, mida pole ammu saanud praktiseerida, kuid mis kiiresti meelde tuli.

Teiseks eelsõiduks oli ilmataat oma luugid kõvasti rohkem valla päästnud ja seega oli rada ka rohkem sopane. Sõit kulges probleemivabalt, ainukeseks miinuseks oli fakt, et ei saanud puhtalt oma sõitu teha vaid tuli võidelda kohtade eest. Sellest hoolimata tasuks viiest koht ja mitte kõige parem stardikoht kolmandasse eelsõitu

Kehva stardikoht pani kohe ka oma kaardid lauale. Kui jala pealt start oli juba selge, ei suutnud kõik mehed ära mahtuda raja puhtamale osale ja nii sattusin libeda peale, kust langesin rivi lõppu. Suutsin küll koha võrra tõusta kuid paar sõiduviga ning kohavõitlus ei lubanud enamat 13ndast ajast.

Päeva lõppu kiire analüüs ning paar seadistuse muudatust, et pühapäeval kiirem olla.

Teiseks võistluspäevaks oli järele jäänud vihm ning rada sai hakata kuivama. Kui soojendussõitudes, kus läbitakse ainult 2 ringi, oli rada veel porine ja eelise said vihmarehve kasutanud mehed, siis neljandaks eelsõiduks oli rada parasjagu kuivanud ja kõik kasutasid kuiva ilma rehve.”

Janno Ligur Foto: facebook.com/jannoligurrx

“Neljandas eelsõidus kulges algus ideaalselt. Saime stardist hästi minema, asusime koheselt juhtima ning sõitsime neljanda eelsõidu Super1600 klassi kõige kiirema esimese ringi ning sellega ka neljanda eelsõidu TOP2 ringiaja. Siis aga hakkas juhtuma. Teisel ringil oli tunda mootori jõu kaotust, kuid kuna see tundus hetkelisena, jätkasime. Ringiajad andsid siiski aimu, et miski pole õigesti ja nii oligi – neljanda ringi tagumise pika sirge peal lõpetas mootor koostöö. Veeresime küll lõpuni, kuid sellega oli ka nädalavahetus läbi. Kiire analüüs meeskonnaga, SuperCaride finaali vaatamine, asjad kokku ja tagasi Eesti poole. Kui alguses pidime tehnika jätma Hispaaniasse, et sealt hiljem Portugali minna, tuli meeskond koos tehnikaga tagasi kodumaale, et siin auto taas võistluskorda seada.”

“Uus mootor on varsti valmis ja saame uue nädala alguses taas Portugali poole teele asuda, kus oleme kindlasti väga näljased hea koha järgi!”

“Tahan tänada oma Ligur Racing meeskonda, kes taaskord tegid väga kõva tööd, samuti oma toetajaid: Automaailm, Raigson EL&VVS, Iivakivi, Addinol, Nuia PMT, Mulgi vald, Soliva Bioenergy, Kalviker Transport ja DAG Reklaam”