Küsimusele mille ma eelvaates esitasin saime positiivse vastuse. Tänak suutis kaitsta saksamaal oma eelmise aasta võitu. Tänakult raske kuid korralik ralli. Kaks rallit järjest konkurentidele nüüd müts kootud. Kahe ralliga on Tänak suutnud Neuvillelt tagasi võtta 36 punkti. Sama palju on vaja veel nelja ralliga võtta. Ogieriga on vahe 13 silma.

HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
Juba teist rallit järjest oli Hyundai suht kahvatu kui välja jätta Sordo võitlus Latvalaga. Ei olnud kiirust ei Neuvillel ega ka Mikkeslsenil. Kuigi Neuvillel oli rallile kõige parem stardipositioonei suutnud ta seda ära kasutada. Ta kobistas lõpuks tänu konkurentide ebaõnnele ära teise koha rallil. Õnne sellel mehel ikka jagub ja kuhjaga kohe. Samas korralikku kiirust ta kogu rallil näidata ei suutnud. Oma sõnade järgi teeb ta taktikalist sõitu. Sordo oli sellest triost ainuke kes pidas korralikku lahingut ralli teise koha peale. Kahjuks sõiduviga lõhkus tehnika ning ta pidi katkestama. Mikkelsen oma sõnade järgi õppis autot ja uut sõidutehnikat. Mida ta senimaani siis teinud on?? Hooaja teine pool on Hyundail juba mitmendat hooaega olnud tunduvalt nõrgem.

TOYOTA GAZOO RACING WRT
Toyota näitas kogu meeskonnaga korraliku kiirust mis pani konkurente imestama ja pead vangutama. Kõik kolm tegid väga head esitused. Lappi saavutas lõpuks kolmanda koha. Tõusis sinna siis kui Sordo ja Latvala teeäärde jäid. Latvalast tuline kahju. Mees oli väge täis ja läks teist kohta püüdma. Aga kahjuks vedas tehnika alt. Tänak pidas lahingu maha Ogieriga Senimaani kui Ogier tegi vea ja pidid hakkama rehvi vahetama. See annab kinnitust, et ka Ogier on võimeline eksima pingelises olukorras. Tänak näitas milleks Toyota asfaldil suuteline on. Ning uus mootor on võimas. Isegi Ogier tunnistas, et Tänakule pole midagi vastu panna. Korralik esitus Lappilt ja Tänakult tõstis Meeskonna punktitabelis teisele kohale. Nüüd jäädakse maha hyundaist ainult 13 punktiga. Veel on Toyotal võimalik püüda mõlema tiitlit.

M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
Meeskonad langes punktitabelis kolmandaks. Seda olen ma juba ammu öelnud, et ühe mehega tiitlit ei kaitse. Evans ja Suninen jäävad selgelt nõrgaks Ogieri kõrval.Sunineist saan veel aru Mees sõidab oma esimest korraliku hooaega. Aga Evans on tiirutanud WRC-ga sarjas juba aastast 2014 Võiks nagu kogemusi juba olla. Lihtsalt Ogier üksi ei suuda meeskonda vedada. Mul on kuri kahtlus, et see on Ogieri viimane hooaeg M-Spordi ridades.Türgis saab meeskonnal veel raskema olema. Pole ju peale Ogieri kellegil seal kogemusi. Ning Ogier on rajal teisena. Tuli küll Ford oma rahadega taha. Aga ikka ei suuda meeskond korralike tulemusi näidata. Auto on küll vastupidav. Aga kiirust napib. Ning selja tagant läheneb hirmsa hooga Tänak. Papa Wilson tunnitas Saksamaa rallil ajal , et tunneb igatsust ja puudust Tänakust.

CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
Citroen andis ka tagasi käigu võrreldes Soomega. Mads pole tegelikult kunagi olnud eriline asfaldi spetsialist.Tagatippuks sõitis veel viimasel päeval rajalt välja. Breenis olen tegelikult natuke pettunud. Lootsin temalt sellel rallil korralikku tulemust. Aga mida polnud seda polnud. Ka tema suutis oma masina ära lõhkuda. Citroen vajab meeskonda kiiresti tugevat liidrit. Kuidagi kahju on meeskonnast potentsiaali nagu oleks. Aga ikka suudetakse mingi jamaga hakkama saada.
Eestalstele pakkus ralli tugevaid emotsioone.
Nüüd jääb üle ainult järgist rallit oodata
Kohtume Türgis
Janec