Karl Martin Volver: “Eelmisel nädalavahetusel startisime ADAC Opel Ralli karika teisel etapil, mis toimus AvD-Sachsen-Rallye raames Zwickau linna ümbruses. Tegemist oli meie jaoks esimese puhta asfalti ralliga, mis tekitas võistluseelselt ka ärevust, kuna puudus teadmine kuhu positsioneerume võrreldes tugevate kogenud konkurentidega. Olime küll teinud Eestis ja ka Saksamaal mõned treeningsõidud, kuid võistlussituatsiooni tunnetus siiski puudus.
Võistlus algas neljapäeva õhtul testikatsega, mida läbiti 5 korda, kuid mida segasid tugevad vihmahood ja õiget kogemust ei osanudki kohe hinnata. Reedene päev algas varahommikul legendi kirjutamisega ning õhtul algasid juba esimesed kiirkatsed. Reedese päeva lõpetasime teisel positsioonil, kuid hea tundega, sest olime saanud kinnitust, et meie kiirus on konkurentsivõimeline ning ees on ootamas pinev laupäev.
Teise päeva alguses olime natukene mures, kuna päeva avakatse ei sujunud ootuspäraselt ja eeldasime pingerivis kukkumist. Aegade võrdluses pidime aga tõdema, et edestasime konkurente ja tõusime tagasi liidripositsioonile. Kuues ja seitsmes katse sujusid samuti hästi, kuid ka teised olid kiirust lisanud ning jätkus sekund sekundisse sõitmine. Järgmisel kahel katsel oli väga tihe konkurents ja Lundberg, kes oli pannud alla uued rehvid, suutis meiega vahet vähendada. Olime aga enesekindlad, kuna teadsime, et viimaseks kaheks katseks on meil veel uued esirehvid reservis.
Nii ka toimetasime, uued esirehvid all suundusime üheteistkümnendale kiiruskatsele. Teadsime, et see katse peaks meile sobima ja otsustasime, et sõidame oma sõitu ja vaatame, mis saab, riske võtma ei hakka. Katse sujuski väga hästi, sõitsime omas tempos ja hea rütmiga kuni kuskil poole katse peal juhtus väljasõit. Tegemist oli järsema vasaku kurviga kuhu sõitsime sisse kolmanda käiguga ja puhta joonega. Kahjuks aga kurvi lõpus kadus esiratastel pidamine ja kaldusime teelt välja paremale, kus oli pehme pinnas ja kerge kraav, mis võttis esiratta kinni ning paiskas auto üle katuse. Veeresime mõned korrad üle ja jäime seisma vasakul pool teed hernepõllul. Auto oli parema külje peal külili ja hinges valu suur. Kuna meie mõlemaga oli kõik korras, siis saatsime välja OK signaali võistluskeskusesse.
Ronisime autost välja ja vaatasime, kas oleks võimalik veel edasi sõita, aga kahjuks oli parema ratta šarniir puruks, rooliots kõver ja jahutusvedelik mootorist väljas. Andsime inimestele teada, et meiega on kõik korras ja asusime kohe väljasõitu analüüsima. Martenil oli legend lahti ja märkis kurvi ära, kus me teelt välja sõitsime. Kui katse läbi, jalutasime kurvi läbi ning selgus tõsiasi, et kurv oli kahjuks valesti kirjas. Kirjutamise ajal ei märganud me seda, et kurv keerab veel enne lõppu vähe peale ehk läheb järsemaks ning kuna seda kirjas ei olnud siis oli ka kiirus selle kurvi jaoks liiga suur.
Mul on väga kahju meeskonna, toetajate ning fännide pärast, kes meid igati aitasid ning andsid positiivset energiat suurepäraseks sõiduks. Oleme sündmust veel mitmed korrad videost analüüsinud ja teinud omad järeldused. Kahjuks on valusad kogemused need mis annavad kõige suuremad õppetunnid. Samas on hea meel tõdeda, et suurepäraselt alanud võistlus annab kinnitust, et suudame olla ka konkurentsivõimelised asfaldil.
Meistritiitlile oleme kindlalt konkurentsis ning meiega tuleb arvestada igal pinnasel. Meeskond aga ütles, et saavad auto järgmiseks ralliks korda ja teeme selleks kõik, et 15.-16. juunil ADAC Rallye Stemweder Bergil jälle stardis olla.
Siinkohal veel suured tänud meie toetajatele, meeskonnale Schmack Motorspordile ja kõikidele fännidele.”