
Sellel nädalavahetusel sõideti Baierimaal Opeli karikavõistluste viimane etapp, ADAC 3-Städte-Rallye, kus olid stardis ka Karl Martin Volver ja Marten Madissoo.
Rallit katsevõiduga alustanud eestlased jätkasid heas tempos ja said avapäeva lõpuks kirja lisaks veel kaks katsevõitu. Kui esimesel päeval kavas olnud viiest kiiruskatsest kolm võitnud Volver lõpetas avapäeva kindla liidrina, siis järgmise päeva hommikuks selgus, et Volver ja Madissoo said kolmandal kiiruskatsel ühe rajatähise puutumise eest karistuseks 30 sekundit. Mis tähendab, et ralli liidriks tõusis hooaja punktiarvestuses teist kohta hoidev Grégoire Munster.
Karl Martin Volver ise ütles peale karistusest teada saamist, et ta isegi ei tea, mida ta sellel katsel valesti tegi ja oli väga üllatunud kui hommikul sellest teada sai.
Samas šikaanis sai rajatähise puutumise eest karistada kokku 14 meeskonda.
Hoolimata saadud karistusest, jätkasid nad heas tempos ning päeva avakatsel saadi kirja taas parim aeg. Kaks kiiruskatset enne ralli lõppu oli Volver suutnud vahe liidriga vähendada 17.8 sekundile. Kahjuks kahe viimase kiiruskatsega eestlased vahet vähendada ei suutnud ja kokkuvõttes pidid leppima rallil teise kohaga.
Kokkuvõttes kaotati ralli võitnud Munsterile 21,7 sekundiga. Kolmandana lõpetas Opel Adam Cup sarja meistritiitli juba eelnevalt kindlustanud Elias Lundberg, kes kaotas eestlastele kokkuvõttes kahe sekundiga.

Hooaja viimasel etapil all jäämine Munsterile tähendas ühtlasi kahjuks ka seda, et eestlased peavad hooaja kokkuvõttes leppima kolmanda kohaga.
ADAC Opel Rallye Cuplõplik punktiarvestus:
1. Lundberg 282. 2. Munster 233. 3. Volver 219. 4. Delhez 168. 5. Schumann 130. 6. Johnston 98. 7. Knacker 94. 8. Field 87 9. Griebel 83. 10. Wacker 78. 11. Kerkhove 73. 12. Popov 65.


Sellel nädalavahetusel sõideti Baierimaal Opeli karikavõistluste viimane etapp, ADAC 3-Städte-Rallye, kus olid stardis ka Karl Martin Volver ja Marten Madissoo.
Rallit katsevõiduga alustanud eestlased jätkasid heas tempos ja said avapäeva lõpuks kirja lisaks veel kaks katsevõitu. Kui esimesel päeval kavas olnud viiest kiiruskatsest kolm võitnud Volver lõpetas avapäeva kindla liidrina, siis järgmise päeva hommikuks selgus, et Volver ja Madissoo said kolmandal kiiruskatsel ühe rajatähise puutumise eest karistuseks 30 sekundit. Mis tähendab, et ralli liidriks tõusis hooaja punktiarvestuses teist kohta hoidev Grégoire Munster.
Karl Martin Volver ise ütles peale karistusest teada saamist, et ta isegi ei tea, mida ta sellel katsel valesti tegi ja oli väga üllatunud kui hommikul sellest teada sai.
Samas šikaanis sai rajatähise puutumise eest karistada kokku 14 meeskonda.
Hoolimata saadud karistusest, jätkasid nad heas tempos ning päeva avakatsel saadi kirja taas parim aeg. Kaks kiiruskatset enne ralli lõppu oli Volver suutnud vahe liidriga vähendada 17.8 sekundile. Kahjuks kahe viimase kiiruskatsega eestlased vahet vähendada ei suutnud ja kokkuvõttes pidid leppima rallil teise kohaga.
Kokkuvõttes kaotati ralli võitnud Munsterile 21,7 sekundiga. Kolmandana lõpetas Opel Adam Cup sarja meistritiitli juba eelnevalt kindlustanud Elias Lundberg, kes kaotas eestlastele kokkuvõttes kahe sekundiga.

Hooaja viimasel etapil all jäämine Munsterile tähendas ühtlasi kahjuks ka seda, et eestlased peavad hooaja kokkuvõttes leppima kolmanda kohaga.
ADAC Opel Rallye Cuplõplik punktiarvestus:
1. Lundberg 282. 2. Munster 233. 3. Volver 219. 4. Delhez 168. 5. Schumann 130. 6. Johnston 98. 7. Knacker 94. 8. Field 87 9. Griebel 83. 10. Wacker 78. 11. Kerkhove 73. 12. Popov 65.
