Eile avaldas FIA oma uue rallipüramiidi, kus autod on jagatud viite erinevasse kategooriasse. Püramiid saab alguse Rally5 ja Rally4 klassiga (kaherattaveolised sõidukid) ning edasi Rally3, Rally2 (varem R5) ja Rally1 (WRC). Veel pole täpselt selge kuidas Rally3 klass välja peaks hakkama nägema, aga idee järgi peaks see olema kõige soodsam neliveoliste autode klass.
„Praegu on selle klassi vastu huvi tundnud neli autotootjat ja see on suur samm piirkondlike rallide korraldamisel, eriti Lähis-Idas, Aafrikas ja Lõuna-Ameerikas.”rääkis FIA ralli direktor Yves Matton.
Rally3 kategoorias võib kasutada erinevaid mootoreid. FIA näeb ette, et autode võimalik mootori kubatuur võiks olla 927–1 620 cm3 ja piiraja abil tagada, et kõigi autode kavandatud võimsus oleks umbes 210 hj. Seega oleks võimsuse ja kaalu suhe 5,6 kg / hj kohta, Rally3 lubatud tühimass oleks 1167 kg. Seega oleks tegu soodsa ja ideaalse hüppelavaga nelikveolistele autodele.
Rally3 lõplikud reeglid esitletakse märtsis FIA nõukogule kinnitamiseks. Esimesed sõidukid peaksid võistlusrajale jõudma alates 2021 aastast.