Kui mõned päevad tagasi vihjasid Kehala ralli korraldajad, et tõenäoliselt on rallil oma Hyundai i20 WRC autoga osalemas ka valitsevad maailmameistrid, siis täna hommikul sai see vihje ka kinnitust.
Nimelt registreerusid täna hommikul rallile Ott Tänak ja Martin Järveoja oma Hyundai i20 WRC autoga. Meieni on jõudnud ka infot mitmest allikast, et eestlased ei ole kindlasti ainus rallil osalev tippmeeskond. Kas ja kes rallile veel tulemas on, ametlikult veel teada ei ole.
Ralli korraldajad rääkisid mõned päevad tagasi, et 14. novembril Rakvere lähedal toimuv ralli formaat on kompaktne ja uuenduslik nii võistlejate kui ka pealtvaatajate jaoks. Eesti meistrivõistluste kalendrisse mittekuuluva sarjavälise võistlusena annab see nii korraldajatele kui ka võistlejatele võimaluse katsetada uusi korralduspõhimõtteid ja koguda väärt teadmisi tulevikuks, et tagada rallispordi järjepidev areng.
Ralli direktori Madis Hallingu sõnul on võistluse peamiseks märksõnaks kompaktsus. „Tegemist on unikaalse võistlusformaadiga, kus lisakatsete kilometraaž jääb alla 60 ja võistlus peetakse ühepäevasena kolmes osas. Kompaktne formaat pakub sisutiheda päeva nii publikule kui ka võistlejaile. Kiiruskatseid on kavas kolm, millest igaüht läbitakse kolm korda ja see omakorda võimaldab ka pealtvaatajatel külastada kõiki kolme erinevat katset. Publikule on kõige atraktiivsem pealtvaatamise koht muidugi Kehala Ringi kompleks, kus autod on pikal distantsil hästi jälgitavad.“
Kehala ralli korraldajaks on kogenud MTÜ Viru Ralli meeskond, kelle eestvedamisel toimus ka tänavune Viru ralli, mis oli peale riikliku eriolukorra kehtestamist üheks esimeseks suuremaks spordivõistluseks Eestis.
Võistlusele saab registreeruda kolmes erinevas masinaklassis: WRC, R5 ja R2. Registreerumine on avatud kuni 9. novembrini ja kokku oodatakse starti 15 ekipaaži, sealjuures on võistluste juhil õigus osalejate arvu vajadusel ka suurendada. Ralli esimesele kiiruskatsele antakse start 14. novembril kell 8:43 Kehala Ringi kompleksist ning kogu päeva vältel sõidetakse kolm erinevat lisakatset kokku kolmel korral kogupikkusega 56,91 km, millest 98% on kruus ja 2% asfalt.
Võistlusele registreerunuid saab vaadata SIIT!