16. veebruaril toimuma pidanud superkrossi hooaja avaetapp peetakse tuleval nädalavahetusel, 23. veebruaril Ohekatkus.
Eiki Eriste: “Paranenud ilmaolud on andnud võimaluse pidada ikkagi see talvine võidusõit ära. Võistlustega seonduv info jääb samaks.”
Ohekatku rada on tuntud oma salakavalate kurvidega, mis nõuavad pilootidelt kiiret reaktsiooni ja puhast sõidujoont, sestap pole haruldased juhtumid, kus väikenegi lohakus karmilt ära.
Uuel hooajal on Superkrossi võistlusformaadis mitmeid uuendusi. Lisandunud on uus võistlusklass Lada Classic, kus osalevad Togliatti tehase tagaveolised autod. Viljandimaal ja Lõuna-Eestis on antud klass populaarne kohalikel võistlustel, loodetavasti näeb rohket osavõttu ka superkrossis.
Samuti on muutunud võistluste läbiviimise kord. Senise kahe eelvooru asemel sõidetakse kolm vooru, aga sõidud on lühemad ja intensiivsemad. See peaks publikule ja võistlejatele rohkem atraktiivsust lisama. Rohkem võib juhtuda, aga samas on viltumineku korral sõitjal võimalus olukorda parandada. Väheoluline pole ka see, et sõidud on tihedamad ja autod ei jõua jaotuda ringi peale laiali. Radadel, kus on võimalik kasutada nn. “jokker-lapi”, seda ka tehakse. Ka see annab võimaluse võistlejatel kasutada erinevaid streateegijaid.
Etappe peetakse sel aastal seitse. Tagasi on peale aastast pausi ringrajaetapid ja auto24ring, kus siis hooaja viimased võistlussõidud peetakse. Samuti on plaanis Superkrossi jaoks täiesti uus rada: Kehala Lääne-Virumaal. Eelmisel aastal toimusid Kehalas rallikrossi meistrivõistlused ning neid sõite mäletatakse tänaseni. Kindlasti on tegu väga heal tasemel väga nõudliku rajaga.
Muutus on ka see, et sel aastal on osad võistlused laupäeviti. See peaks muutma osalemise mugavamaks. Kahjuks polnud võimalik kõiki etappe sel aastal veel laupäeval pidada, kuna arvestada tuleb teiste üritustega, vabade rajaaegade ja ajavõtuteenuse (mida ka sel aastal pakub Asper Timing) võimalustega.
Vaata ka lisainfot rallisõbrad.ee