GCK Motorsport taaselustab mootorispordiajaloo ühe kõige ikoonilisema auto, Lancia Delta Integrale, naastes sellega 2022 aastal rallikrossi MM-sarja.
Neljakordse Freeride maailmameistri, ralli-, rallikrossi- ja trikisõitja Guerlain Chicheriti poolt asutatud GCK liitus World RX-sarjaga 2018. aastal. Kuni 2020. aastani osales meeskond selles sarjas Renault masinatega selliste sõitjatega nagu Andreas Bakkerud, Anton Marklund, Liam Doran ja Chicherit ise.
2022. aastal tuleb GCK nimi Rallikrossi MM-sarja tagasi, kuid Renaulti võistlusmasinad vahetatakse välja legendaarsete Lancia Delta Evo-ga, mis baseeruvad Lancia Delta Integrale varem väljakuulutatud GCK Exclusiv-e modifikatsioonil.
Lancia Delta Integrale sai legendaarseks aastatel 1988–1992, kui saavutati kokku kaheksa MM-tiitlit – viis meesondlikku ja kolm sõitjate tiitlit, mis jagunesid Juha Kankkuneni ja Miki Biasioni vahel.
Teatavasti vahetab Rallikrossi MM-sari tulevast hooajast sisepõlemismootorid välja täiselektriliste rallikrossiautode vastu. Kõik meesonnad hakkavad kasutama sama, Austria firma, Kreisel Electricu poolt välja töötatud lahendust. Tänu kahele mootorile saavutatakse võimsuseks 500 kW, mis võrdub 680 hj ja 880 Nm, ehk siis autod on võimsamad kui kunagi varem.
Kui paljud fännid arvasid, et elektrimootoritele üleminek tähendab sarja hääbumist, siis tegelikkus tundub esialgu vähemalt vastupidine. Lisaks GCK meeskonnale on oma osalemisest tuleval hooajal teatanud juba ka ESmotorsport, ALL-INKL.COM Muennich Motorsport ja Kristoffersson Motorsport. Suure tõenäosusega on lisaks liitumas ka Hansen Motorsport ning Grönholmi GRX meeskond.