Korsika ralli on tuntud kui 10,000 kurvi ralli, tänu kitsastel ja kurvilistele teedele. Katsed on keskmisest pikemad kui mõnel teisel etapil, mis muudab rehvide kulumise väga tähtsaks asjaoluks. Tänu mägiteedele on ühel pool kivine kalju ja teisel järsk langus, mistõttu ruumi eksida ei ole.
Ralli marsuut 2019. aastaks on totaalselt muudetud. Uued katsed moodustavad 75% ralli kogupikkusest. Kui varasematel aastatel on hooldusala olnud saare põhjaosas Bastias, siis tänavu uues kohas lõunas Porto-Vecchio linnas. Ralli sõidetakse 28-31. Märts
Tommi Mäkinen
“Lähme Korsika etapile väga optimistlikult, sest eelmisel aastal võitsid Toyota piloodid pooled kiiruskatsetest. Tegu on väga keerulise ralliga, mäletan seda hästi veel ajast kui ise seal sõitsin. Kõik meie sõitjad on näidanud, et suudavad olla väga kiired asfaldi rallil. Nii kurvliste ja pikkade katsetega peab olema täielik enesekindlus autos, muidu võib kaotada palju aega. Sellepärast on tähtis, et auto seadistus oleks ideaalselt paigas. Sellel aastal kehtib see eriti reedese päeva kohta, kuna suuri muudatusi teha ei saa sest puudub hoolduspaus ja sõita tuleb kuus katset. Tean, et kogu tiim on palju vaeva näinud ja loodetavasti tuleb edukas nädalavahetus.
Ott Tänak
“Ootan huviga Korsika rallit. Esimesena rajal olla MM-liidrina peaks olema hea, kuna tegu on parima kohaga asfaltil startides, sest tee on puhas. Varasemalt on antud etapp olnud üks raskemaid, kuid eelmisel aastal esmakordselt Yarisega oli tempo väga hea ja lõpetasime teisena. Meil on väga hea pakett asfaltile ja usume, et suudame näidata head rallit. Tean, et mõned rivaalid on väga tugevad, aga meie eesmärk on jätkata positiivset algust hooajale ja võita nii palju punkte kui võimalik.
Jari-Matti Latvala
“Korsika rallit ootan alati. Teekate on hea mis annab väga hea pidamise ja katsed on enamasti puhtad. Mulle meeldb, et ralli marsuuti on tänavu totaalselt muudeti. Mõni katse on siiski jäänud samaks võrreldes aastaga 2015 kui ma siin võitsin, seega on mul väga positiivseid mälestusi. See nädal testisime ligikaudu 200 kilomeetrit ja proovisime seadistusi ja muudatusi tulevaste etappide jaoks. Monte-Carlos olin hädas auto seadistusega, mis oli alajuhitav, seega tegelesime antud probleemiga ja samuti piduritega. Tunnen end nüüd autos oluliselt kindlamalt. Puhkan mõned päevad kodus ja ootan juba esmaspäeva, et minna katseid kirjutama
Kris Meeke
“Mul on olnud Korsikal häid mälestusi. Kiirus on alati olnud hea aga siiski on see suur väljakutse ja eriti just tänavu kui 75% katsetest on uued. Kõige tähtsam osa on katsed nädala algul legendi õigesit kirja saada. Nautisin eelmisel pühapäeval oma ralli eelset testi ja õppimist oli palju aga arvan, et oleme oma seadistuses kindel ja ootan rallit.”
Statistika 2015-2018
Discussion about this post