Möödunud nädalavahetusel sõidetud Keenia Safari rallil sai esimest korda Rally1 klassi autodel näha neid nn. õhuvõtu snorkleid, mille eesmärk on takistada vee ja liivatolmu sattumist mootorisse.
Paljud kindlasti märkasid, et kui Toyota ja M-Sport Fordi autodel olid snorklid peal kogu nädalavahetuse, siis Hyundai sõitis enamasti ilma selleta.
Nüüd aga avaldas M-Spordi Ford Pumaga võistlev Adrien Fourmaux intervjuus Prantsuse veebilehele Rallye-sport.fr, miks Hyundai oma uue lahendusega just nii käitus.
“Snorkel päästis meid liivastes kohtades rohkem kui korra. Meie [Ford Puma] snorklil oli klapp, mis võimaldas kiiret vahetust tavalisest õhuvõtuavast snorklile. Pärast aktiveerimist oli jõudluse langus märkimisväärne,” alustas Fourmaux.
“Tundus, nagu sõidaksin Rally2 autoga. Rääkisin Hyundai juhiga ja neil polnud seda klappi snorklis, nii et selle kasutamine oli nende jaoks selgelt ebasoodne. See näitab, et ka väike meeskond suudab head tööd teha,” lisas prantslane.
M-Sport Ford ei ole täis tehasemeeskond nagu tema rivaalid Hyundai ja Toyota, seega töötab ka väiksema eelarvega. Kui Hyundai ja Toyota tegid oma Keenia MM-ralli eelsed testid Hispaanias ja Portugalis, siis Fordi sõitjad tegid oma ettevalmistuse Põhja-Inglismaal M-Spordi testialal, kirjutab Rallit.fi.
Kui arvata võiks, et saareriigist on keeruline leida Keenia rallile sarnaseid tingimusi, siis Fourmaux’ sõnul ei läinud test siiski raisku.
“Päev oli minu jaoks kasulik, kuigi see polnud ideaalne. Parema meelega oleks muidugi Sardiinias või Portugalis sõitnud. Ralli esimestel katsetel seadistused ei sobinud, kuid õnneks leidsime meeskonnaga järgmises hoolduses lahendused.”
“Hea meel on näha, et suudame kiiresti kohaneda ja jõudlust parandada. See on just see koht, kus ma olen viimastel kuudel meeskonnaga areneda saanud,” lisas Fourmaux.
Autoralli MM-hooaeg jätkub neljanda etapiga Horvaatias, mis sõidetakse 18. – 21. aprillil.
Avalda arvamust post