Kui Hyundai meeskonnas on juba aastaid olnud praktika, kus kolmandat autot jagavad mitu sõitjat, siis järgmiseks aastaks kaalutakse seda muuta ning palgata kolmandasse masinasse täiskohaga sõitja.
Käesoleval hooajal on Hyundai kolmandat i20 N Rally1 autot jaganud Esapekka Lappi, Andreas Mikkelsen ja Dani Sordo, kes on valitud etappidel toetanud siis meeskonna kahte põhisõitjat, Ott Tänakut ja Thierry Neuville. Sordo osales raskematel Euroopa kruusarallidel, Mikkelsen keskendus asfaldirallidele ja Poola rallile ning Lappi osales lisaks kruusarallidele ka Rootsi talverallil, kust tuli ka võit.
Viimane võistlus Lätis oli aga Lappi jaoks täielik pettumus, kus soomlane ei suutnud oma kiirust leida. Hyundai tiimijuht Cyril Abiteboul tunnistas, et lisaks tehnilistele probleemidele võis Lappi raskustele kaasa aidata vähene sõiduaeg, kuna ta ei olnud alates märtsis toimunud Safari rallist MM-etappidel osalenud. Abiteboul tunnistas, et nad peavad oma lähenemist muutma ja kaaluvad 2025. aastaks kolmanda täiskohaga sõitja palkamist.
“Ma tõesti mõtlen sellele, mida oleks vaja teha – ma arvan, et meil pole kõik hästi. Järgmiseks aastaks on vaja teha midagi teistmoodi,” ütles Abiteboul Dirtfishile.
Kui Hyundai oma senist poliitikat tõesti muudab ja võtab järgmisel aastal meeskonda kolmanda täiskohaga sõitja, on võimalike kandidaatide nimekiri üsnagi pikk. Lisaks kogenud sõitjatele on valikus ka sellised nooremad sõitjad nagu Oliver Solberg ja Mārtiņš Sesks.
“Ausalt öeldes arvan, et oleme ajahetkel, kus peame olema avatud meelega,” ütles Abiteboul.
Ta rõhutas, et kolmanda sõitja valik on siiski veel lahtine, osaliselt tulenevalt asjaolust, et Rahvusvaheline Autoliit (FIA) ei ole veel järgmise hooaja reegleid lõplikult kinnitanud.
“Üks asi, mida ma tahaksin teada, on see, kas reeglid muutuvad, punktisüsteem muutub, et saaksime järgmiseks aastaks teha õige otsuse,” lisas Abiteboul lõpetuseks.