Hyundai meeskonna boss, Cyril Abiteboul avaldas, et meeskond teeb hetkel suuri jõupingutusi, et järgmiseks hooajaks lahendada mõningaid i20 N mudeli probleeme, mis on tuntud oma “järsu” käitumise poolest. Meeskond on võtnud endale eesmärgi leida lahendusi, mis parandaksid auto jõudlust eriti keerulistes tingimustes.
Kuigi i20 N on sel aastal osutunud kiireks ja usaldusväärsemaks, on selle optimaalne tööaken väga kitsas. Lisaks on mitmel võistlusel kurtnud Tänak, et masin käitub teatud olukordades väga ettearvamatult.
Madala haarduvusega ja muutlikes tingimustes on autol olnud raskusi stabiilse töövõimega ning Toyota on vaieldamatult selliste stsenaariumide etalon.
Viimasel Soome MM-rallil oli Thierry Neuvillel ja Esapekka Lappil raskusi oma auto maksimaalse jõudluse saavutamisega ja proovisid selle parandamiseks erinevaid seadeid.