Dani Sordo naaseb sel nädalal Kreeka rallil autoralli MM-sarja. 41-aastane hispaania meister osales viimati juuni alguses Sardiinias, kus saavutas kolmanda koha. Tänavu on see tema jaoks alles kolmas MM-ralli, varem lõpetas ta Portugalis viiendana.
Sordo, kes on tuntud kui tehniliste ja kiviste kruusarallide spetsialistina on võitnud kaks korda Sardiinias ja lõpetanud viimased kaks aastat Kreekas poodiumil.
„Läheme Akropolise rallile suure enesekindlusega; saime enne rallit autos väärtuslikku sõiduaega ja olen siin minevikus hästi esinenud,“ rääkis Sordo.
Kreekas on oodata väga kuuma ilma.
„Kuumus ja karmid teeolud mõjutavad masina jõudlust oluliselt. Seetõttu peab masina seadistused olema teistsugused kui varasematel karmi rajaga kruusavõistlustel,“ lisas Sordo.
“Auto peab olema kõrgem, et vältida tarbetuid katkestamisi, kui teel juhtub olema suuri kive või roopaid.“
Võimalik, et tegu saab olema Sordo viimase stardiga Akropolise rallil tipptasemel autoga. Hyundai WRC tiim on teatavasti vihjanud, et järgmiseks hooajaks soovitakse endale palgata kolme täiskohaga sõitjat. See võib tähendada, et Sordo, kes on alates 2017. aastast olnud osalise ajaga sõitja, võib kõrvale jääda.
Järgmisel etapil Tšiilis võtab kolmandas Hyundais koha sisse Esapekka Lappi. Sellele järgnev Kesk-Euroopa asfaltetapp sobib Andreas Mikkelsenile, kuna norralane on sel hooajal osalenud kõigil asfaltetappidel. Jaapanis võib potentsiaalselt toimuda Sordo viimane sõit Hyundai meeskonnas, kuid see selgub alles hiljem.
Selge on siiski see, et Hyundai ootab oma kogenud sõitjalt tipptulemust. Korea tootja on pärast augusti alguses Soomes toimunud etappi tootjate arvestuses saavutanud olulise edu ja nad ei ole valmis seda positsiooni loovutama.
„Kõik kolm meistrivõistlust on pingelised, nii et tean, et peame tegema kõik endast oleneva, et meeskonda aidata, ja loodame Kreekas parimat tulemust,“ lisas Sordo lõpetuseks.
Sellel nädalavahetusel sõidetaval Kreeka MM-rallil aitab silma peal hoida ka Ralli.ee, kes teeb iga kiiruskatse olulisematest sündmustest kokkuvõtte.
Allikas: Rallit.fi