Kolmapäeval koguneb WRC (World Rally Championship) komisjon, et pidada arutelusid autoralli maailmameistrivõistluste tuleviku üle. Arutusele tulevad mitmed olulised teemad, sealhulgas uued võistlusautode regulatsioonid ja innovatsioonid autode tehnoloogias.
Allikate andmetel plaanitakse ka peale 2026. aastat jätkata Rally1 autode kasutamist, kuid oluliselt, lausa poole võrra, vähendada nende ülalpidamiskulusid. See samm võib avardada võistlussarja ligipääsetavust, tuues rajale rohkem võistlejaid ja meeskondi, tänu madalamatele kuludele.
Lisaks Rally1 autodele on kõne all ka järgmise põlvkonna jõuallikad, mille puhul kaalutakse mitmeid keskkonnasäästlikumaid tehnoloogiaid. Kuulduste järgi võib tulevikus näha ralliradadel sisepõlemismootoreid, mis töötavad jätkusuutlikul kütusel või vesinikul. Kuigi täiselektrilised autod on samuti kaalumisel, usub WRC komisjon, et spordiala pole veel selliseks suureks muutuseks valmis.
Arutelu all on ka Rally2 autode potentsiaalne üleminek sama tüüpi toruraamiga šassiile, mis on juba kasutusel Rally1 autodel. See samm võiks ühtlustada erinevate klasside autode ehitust ja tehnilisi nõudeid.
Lõpetuseks arutatakse ka võimalusest, et Rally1 autode madalamad kulud võivad meelitada autoralli maailmameistrivõistlustele rohkem erameeskondi. See aga sõltub sellest, kas WRC tootjad on valmis pakkuma neile soodsatel tingimustel varuosi, mis on võistlustel osalemiseks hädavajalik.
WRC komisjon on lubanud sarja tulevikku puudutavad tehnilised reeglid kinnitada juba enne selle hooaja lõppu, et meeskondadel jääks piisavalt aega uute lahenduste välja töötamiseks.