41-aastane Hispaania rallisõitja Dani Sordo on olnud juba palju aastaid Hyundai meeskonna jaoks väärtuslik meeskonnaliige. Kui tiim vajab, vastab Sordo alati kutsele ja teeb stabiilse soorituse autoralli MM-etapil. Eriti tugev on ta aeglastel ja tehnilistel kruusarallidel, mida ta eelmisel nädalavahetusel Kreekas taaskord tõestas.
Sordo lõpetas ralli teise kohaga ilma suuremate probleemideta. Laupäevane rehvipurunemine lõpetas küll tema võidulootused, kuid suure tõenäosusega poleks tal nagunii võita lubatud, arvestades et tema meeskonnakaaslane ja WRC-sarja liider Thierry Neuville oli tema taga.
Sel hooajal on Sordo osalenud kolmel WRC rallil, saavutades kaks poodiumikohta ja ühe viienda koha Portugalis. Oma karjääri jooksul on Sordo enamasti olnud teine või kolmas sõitja, kuid tema statistika on siiski muljetavaldav.
Kuigi ta on oma pikas karjääris võitnud vaid kolm WRC rallit, on tema 192 WRC starti toonud talle 56 poodiumikohta. See tähendab, et Sordo on finišeerinud poodiumil 30,2% rallidest, milles ta on osalenud, kuigi varasematel aastatel polnud tema istumise all olnud tehnika alati piisavalt konkurentsivõimeline.
Hoolimata sellest, et viimastel aastatel on ka mõned eksimused sisse lipsanud, on Sordo olnud usaldusväärne sõitja. Hyundai kolmikvõit oli veteranile magus, kuna suurepärane tulemus Kreekas praktiliselt juba kindlustas Korea tiimile selle aastase tootjate meistritiitli.
“Praegu olen väga rahul sellega, mida oleme nii mina kui ka meeskond siin saavutanud. See oli keeruline ralli ja ma arvan, et näitasime nii mõnelgi katsel oma kiirust,” vahendas Rallit.fi Sordo sõnu.
“Muidugi tahtsin kohati rohkem kiirust näidata, aga pidin olema kaval ja mõtlema meeskonnale ja tootjate arvestusele. Kuid me tegutsesime ettevaatlikult, et vältida vigu või saada veel ühe rehvipurunemise.”
“Minu unistus oli lõpetada nii, et kõik kolm autot oleksid poodiumil; kogu meeskonna jaoks nii siin kui ka baasis on see tõeliselt hea tulemus meie motivatsiooni tõstmiseks,” lisas Sordo lõpetuseks.
WRC hooaeg jätkub septembri lõpus Tšiilis, peale mida jääb veel ainult kaks etappi: Kesk-Euroopa oktoobris ja Jaapan novembris.