Läti autoralli tulevikulootus Martins Sesks teeb sellel nädalavahetusel Tšiilis oma kolmanda stardi Rally1 klassi Ford Pumaga. Kuigi lätlase autol ei ole peal hübriidi, näitas ta testikatsel sellest hoolimata väga head kiirust.
“Auto oli uskumatult kiire. Muidugi ei ole hea, kui pole pikka aega autos olla saanud, sest kui tagasi tuled, oled need eelmised tunded juba unustanud. Kuid kui need tunded taas esile kerkivad, toob see tõeliselt palju rõõmu,” rääkis Sesks portaalile Rallit.fi.
“Esimene sõit on alati eriline, kuna tunnetad kõiki neid emotsioone. Seejärel asud järgmistel kõigele keskenduma, et jõuda tõeliselt kontsentreeritud mõttemaailma. Aga selle autoga sõitmine pakub endiselt tohutult rõõmu.”
Lisaks Sesksile teeb Tšiilis stardi ka Soome autoralli tulevikulootus Sami Pajari, kes sõidab Toyota Rally1 autoga, pakkudes suurepärast võimalust kahe noore talendi võrdlemiseks. Erinevalt Sesksist saab Pajari oma teisel Rally1 klassi võistlusel kasu ka hübriidjõust.
Sesksi sõnul ei võrdle ta enda kiirust Pajariga, vaid keskendub oma sooritusele.
“Oleme siin selleks, et õppida. Tuleb meeles pidada, et see on alles meie kolmas ralli. Lisaks on see ralli meie jaoks uus, erinevalt teistest, kes on siin juba varem võistelnud,” meenutas Sesks.
Lätlane avaldas lisaks, et M-Spordi meeskond esitas talle selleks võistluseks erilise palve.
“Meeskond soovib näha meilt enesekindlat probleemideta sõitu ja naljakaid intervjuusid katsete lõpus,” avaldas Sesks.
26.-29. septembril sõidetava Tšiili ralli esimene kiiruskatse saab alguse reedel, kell 14:35. Kokku on võistlusel kavas 16. kiiruskatsest kogupikkusega ligi 307 kilomeetrit.
Võistlusel aitab silma peal hoida ka Ralli.ee, kes teeb iga katse olulisematest sündmustest kokkuvõtte.