Ralliportaali Dirtfish andmetel on Hispaania rallisõitja Dani Sordo liikumas Hyundai rallimeeskonnas uuele ametikohale.
Kui käesoleval nädalal sõidetava Kesk-Euroopa ralli keskseks teemaks on olnud küsimus, kas Thierry Neuville kroonitakse maailmameistriks, siis kulisside taga arutati teist olulist küsimust: kas Sordo astub 2025. aasta WRC hooajal Hyundai juhtkonda?
Väidetavalt plaanib Abiteboul uuel aastal astuda eemale täiskohaga WRC projektist, et suunata oma tähelepanu Hyundai sõsarmargi Genesis World Endurance Championshipi programmile, mis algab 2026. aastal.
Sordo kinnitas, et Abiteboul ei saa teha kahte suurt projekti korraga: „Cyril ei saa kõike teha, sest tal on korraga mitu projekti. Ta on saanud rallis kogemusi, kuid tema süda kuulub ringrajale,“ märkis Sordo.
Hoolimata oma tagasihoidlikkusest on Sordo avatud uutele väljakutsetele, kuigi tunnistab, et meeskonna juhtimine oleks talle uus ja keeruline ülesanne.
„Kui ma midagi teen, siis teen seda kogu meeskonnaga koos. Ma ei suudaks üksi sellist meeskonda juhtida. Aga meeskonna ühendamine ja motiveerimine ühes suunas töötamiseks – eks näis, mis saab,“ ütles ta.
Sordo lisas, et tal pole varasemat juhtimiskogemust, kuid tema pikaajaline karjäär rallis annaks kindlasti teatava eelise: „Mul on kogemus rallimaailmas. Rallide valdkonnas on mul lihtne otsustada rehvide ja strateegiate üle, sest olen seda teinud aastaid. Aga juhtimine on midagi uut.“
Lisaks juhtimisrollile on Sordo väljendanud soovi teha veel üks viimane sõit Rally1 autoga 2025. aastal, tõenäoliselt Portugali rallil, mis asub tema kodupiirkonnale kõige lähemal. „Oleme aastaid rääkinud, millal ma lõpetan,“ ütles Sordo. „Kui ma lõpetan, tahaksin teha ühe viimase võistluse ja öelda, et see on viimane.“
Küsimusele, kas tal on ka muid valikuid peale Hyundai, vastas Sordo: „Ralli on minu elu osa, aga ilma rallita saab samuti elada. Loomulikult jääksin sõitu igatsema, kuid elus ei saa kõike,“ lisas ta.
Sordo tulevik tundub olevat kindlalt seotud Hyundai meeskonnaga, kuigi tema täpne roll ja võistluskarjääri lõpp jäävad veel ootama ametlikku kinnitust.