Jari-Matti Latvala avaldas kiitust Hyundai WRC-tiimi juhile Cyril Abiteboulile, kes on tema sõnul „näidanud suunda ja toonud uue vaatenurga“ Korea tootja rallitiimi juhtimisse.
Hyundai seisab MM-sarjas ajaloolise saavutuse lävel, olles lähedal nii sõitjate kui ka tootjate tiitlitele. Kuigi Hyundai liitus MM-karuselliga juba 2014. aastal ja on võitnud tootjate tiitli aastatel 2019 ja 2020, pole ükski Hyundai piloot seni individuaalselt maailmameistriks kroonitud. Nüüd on see saavutus Hyundaile tagatud, sest sõitjate tiitlile konkureerivad vaid Hyundai enda esindajad Thierry Neuville ja Ott Tänak.
Tootjate meistritiitel on samuti Hyundaile käeulatuses ja selle kaotamiseks peaks neil hooaja viimasel rallil Jaapanis juhtuma midagi katastroofilist.
„Abiteboul on toonud meeskonda uusi perspektiive ja ideid ringrajalt, mis on mõjutanud ka meie ala turundusvõtteid,“ rääkis Latvala Rallit.fi-le.
Ta lisas, et Abiteboul on tugev juht, kes suudab selgelt vastutada ja anda tiimile kindla suuna. „On väga oluline, et tiimil oleks selline juht, kelle peale saab loota ja kes näitab kätte suuna, kuhu poole liikuda,“ lisas Latvala.
Samuti käivad spekulatsioonid, et Abiteboul võib peagi tagasi ringrajale naasta, asudes juhtima Hyundai uut WEC-projekti. Mõned allikad pakuvad, et Hyundai rallitiimi uueks juhiks võib saada praegune sõitja Dani Sordo. Olenemata võimalikust muutusest on Abiteboul vähemalt Latvala lugupidamise pälvinud. „Cyril on toonud ka selle, et ta on suutnud mõelda väljaspool kasti, sest tuli rallimaailma väljastpoolt,“ ütles Latvala. „Hyundai on olnud kümme aastat WRC-s, kuid polnud seni suutnud sõitjate tiitlit võita. Nüüd on see saavutatud.“
Latvala kiitis ka rallimaailma ainulaadset atmosfääri, mis erineb tema sõnul selgelt näiteks F1 sarja sisemistest pingetest. „Me oleme küll suured rivaalid, kuid rallis valitseb omamoodi peretunne. Suudame üksteisega suhelda, nalja visata ja samas ausalt võidelda,“ kommenteeris Latvala. „See atmosfäär on rallis tõesti midagi unikaalset.“
Ralli MM-hooaeg lõpeb Jaapanis 21.–24. novembril, kus Hyundai hoiab tootjate arvestuses Toyota ees 15-punktilist edu.