Pühapäeval Lõuna-Koreas toimunud Hyundai N x Toyota Gazoo Racing Festivalil osalesid mõlemad WRC-sarjas osalevad autotootjad, pakkudes publikule vinget vaatemängu ning kasutades sündmust turunduslikuks platvormiks.
Sündmuse avakõnes ei piirdunud aga Hyundai Motor Groupi esimees Euisun Chung tavapäraste tervitussõnadega. Ta sõnas midagi, mis võiks vihjata Hyundai tulevikule mootorispordis.
„Meie suure jõudlusega N-brändiga oleme pühendunud põnevuse pakkumisele ja autohuviliste ootuste täitmisele. Jätkame Toyota kõrval motospordis edasi liikumist, et üha rohkem inimesi saaks sõidurõõmu nautida,,” ütles Chung.
Kui tema sõnad võivad esmapilgul tunduda üldsõnalised, võib sealt välja lugeda ka Hyundai soovi erinevalt liikuvatest kõlakatsest jätkata autoralli MM-sarjas ka tulevikus. Teatavasti on viimasel ajal väga palju liikunud kõlakaid teemal nagu Hyundai võiks taanduda WRC-sarjast juba peale järgmist hooaega.
Kuigi Chung viitas üldiselt mootorispordile ja kestvussõidu maailmameistrivõistlustele (WEC), märkisid tähelepanelikumad kuulajad, et ta mainis just konkreetselt N-marki, mida Hyundai on kasutanud WRC-s. WEC-is plaanivad nad osaleda Genesise kaubamärgiga.
Hyundai rallitiimi juht Cyril Abiteboul palus juba Kreeka ralli ajal fännidel ja ajakirjanikel asjasse rahulikult suhtuda ja mitte kuulujutte uskuda, kirjutab Rallit.fi.
„Suviti liigub alati kuulujutte, kuid see ei tähenda, et need tõele vastaksid. Kui eelmisel aastal arvati, et lahkume 2024. aasta lõpus, siis nüüd oleme selgelt kinnitanud, et püsime siin ja võitleme võitude nimel,” sõnas Abiteboul.
“Tõsi, kahtlused tekkisid, sest me ei teadnud, kuhu suunas spordiala liigub. Aga kui saime selles selguse, oli selge, et me kuulume siia. Me tahame siia jääda. Mida me veel ei tea, on see, kuhu sport pärast 2026. aastat liigub ja me vajame selles selgust. Selle põhjal saame teha plaane ja otsuseid. Kuid praegu oleme siin selleks, et võita,” lisas prantslasest boss suvel.
Chungi avaldus on toonud veidi kergendust Hyundai fännidele, kes loodavad, et Korea autotootja jätkab ralliradadel ja jätkab ka WRC-sse panustamist.