• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
juuni 16, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Ralli.ee
Home WRC

M-Spordi boss hoiatab: uued hübriidnõuded käivad neile rahaliselt üle jõu

Admin lisas Admin
2.11.2024 13:19
WRC
M-Spordi pealik Richard Millener. Foto: M-Sport

M-Spordi pealik Richard Millener. Foto: M-Sport

133
SHARES
Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

 

Oktoobri alguses tuli avalikkuse ette uudis, et järgmise hooaja Rally1 autodest võidakse eemaldada hübriidseadmed. Varasemalt räägiti, et hübriidtehnoloogiat kasutatakse kuni 2026. aasta lõpuni, kuid kulude kasv ja uued tehnilised nõuded on tekitanud tiimides arutelu selle otstarbekuse üle.

Hübriidmootoritega seotud kulud hakkaksid alates järgmisest hooajast tõusma, kuna uusi reegleid järgides ei oleks võimalik süsteeme rikete korral lihtsalt taaskäivitada – need tuleks iga kord parandada, mis tooks tiimidele kaasa miljoneid eurosid lisakulusid.

M-Sport Fordi meeskonna juht Richard Millener tõi välja, et sellised remondikulud muudaksid hübriidtehnoloogia kasutamise meeskonna jaoks ebarentaabliks. „Me püüame kaasa aidata sarja arengule ja hübriidtehnoloogial on selles endiselt oma roll,” selgitas Millener Rallit.fi-le.

„Hübriidid on maanteedel laialdaselt kasutusel, samas kui elektriautode kasutuselevõtt võtab veel aega. Seega on oluline, et hübriidid jääksid osaks rallisarjast – kuid mitte iga hinna eest.“

Milleneri sõnul muudavad uued ohutus- ja remondinõuded hübriidide kasutamise liiga kalliks. „Me ei palu hübriide eemaldada tehniliste omaduste tõttu, vaid selle pärast, et meil pole võimalik neid mõistliku raha eest kasutada ja parandada. Räägime ikkagi mitmetest miljonitest lisakulust, mida me lihtsalt ei saa endale lubada,” rõhutas Millener.

Millener mainis, et hübriidmootorite eemaldamise küsimuses on juba läbi viidud hääletus. „Me teame oma tiimi hääletustulemust ja aimame, kuidas teisedki hääletasid, aga lõplikku otsust pole veel langetatud.”

Rallisarja tulevikuga seotud otsused on viimastel aastatel muutunud väga segaseks, jättes avalikkusele mulje, et sarja juhid ei suuda selgelt määratleda, millises suunas soovitakse liikuda. „See olukord ei jäta rallispordist kindlat ja usaldusväärset muljet,” lisas Millener. „Peame näitama tugevat juhtimist ja ühtset visiooni. Praegu on see puudu ja see on üks peamisi valdkondi, kus me saame areneda.”

M-Sporti jaoks ei seisne küsimus hübriidmootorite tehnoloogias endas, vaid selles, et tarnija ei suuda pakkuda lahendust, mis oleks majanduslikult jätkusuutlik, lõpetas Millener oma seisukoha.

Märksõnad: M-Sport
Share53Tweet33Send

Soovitame sulle ka neid

Toyota WRC meeskond 2024 aasta Tšiili rallil, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

WRC-sarja on lisandumas mitu uut rallit? Promootor vihjas mitmele uuele etapile

16.06.2025 11:15
Cyril Abiteboul. Foto: Vincent Thuillier/Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Kas Hyundai meeskond sai oma tahtmise, mis tagab nende jätkamise WRC-sarjas?

15.06.2025 21:37
Sebastien Ogier ja Elfyn Evans Autor/allikas: Toyota Gazoo Racing
WRC

Elfyn Evans ei lase end Ogier’i tiitliplaanidest häirida – “Tiitli nimel pead alistama kõik vastased”

15.06.2025 12:45
Jari-Matti Latvala. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT
WRC

Latvala tõmbas kriitikute väidetele pidurit: 1990ndatel ei olnud päevad pikemad

15.06.2025 12:25
François-Xavier Demaison ja Adrine Fourmaux, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Hyundai bossi sõnul meenutab Fourmaux noort Ogier’d – andekas, aga liiga püsimatu

14.06.2025 11:46
Ott Tänak ja Malcolm Wilson Autor/allikas: M-Sport Ford
WRC

Palju õnne! Malcolm Wilson valiti FIA uueks asepresidendiks

13.06.2025 11:14

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Toyota WRC meeskond 2024 aasta Tšiili rallil, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

WRC-sarja on lisandumas mitu uut rallit? Promootor vihjas mitmele uuele etapile

lisas Admin
16.06.2025 11:15
0

Cyril Abiteboul. Foto: Vincent Thuillier/Hyundai Motorsport GmbH

Kas Hyundai meeskond sai oma tahtmise, mis tagab nende jätkamise WRC-sarjas?

lisas Admin
15.06.2025 21:37
0

Sebastien Ogier ja Elfyn Evans Autor/allikas: Toyota Gazoo Racing

Elfyn Evans ei lase end Ogier’i tiitliplaanidest häirida – “Tiitli nimel pead alistama kõik vastased”

lisas Admin
15.06.2025 12:45
0

Jari-Matti Latvala. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Latvala tõmbas kriitikute väidetele pidurit: 1990ndatel ei olnud päevad pikemad

lisas Admin
15.06.2025 12:25
0

François-Xavier Demaison ja Adrine Fourmaux, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

Hyundai bossi sõnul meenutab Fourmaux noort Ogier’d – andekas, aga liiga püsimatu

lisas Admin
14.06.2025 11:46
0

Nõukogude Eesti üks säravamaid rallisõitjaid – Raido Rüütel – Kurvilise tee legendid
Kurvilise tee legendid

Nõukogude Eesti üks säravamaid rallisõitjaid – Raido Rüütel – Kurvilise tee legendid

27.12.2022 18:06

Tänane Top

Cyril Abiteboul. Foto: Vincent Thuillier/Hyundai Motorsport GmbH

Kas Hyundai meeskond sai oma tahtmise, mis tagab nende jätkamise WRC-sarjas?

15.06.2025 21:37
Hilisem BMW RX3000 klassi võitja Lainar Lepaste ärev hetk eelsõidus. Fotod: Pille Russi

Misso rallikross tõi kolm uut võitjat

15.06.2025 21:00
Jari-Matti Latvala. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Latvala tõmbas kriitikute väidetele pidurit: 1990ndatel ei olnud päevad pikemad

15.06.2025 12:25
Toyota WRC meeskond 2024 aasta Tšiili rallil, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

WRC-sarja on lisandumas mitu uut rallit? Promootor vihjas mitmele uuele etapile

16.06.2025 11:15
Sebastien Ogier ja Elfyn Evans Autor/allikas: Toyota Gazoo Racing

Elfyn Evans ei lase end Ogier’i tiitliplaanidest häirida – “Tiitli nimel pead alistama kõik vastased”

15.06.2025 12:45
Ott Tanaku auto peale õnnetust, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

VIDEOD: 10 aastat Tänaku dramaatilisest Mehhiko ralliõnnetusest – „Titänak“

6.03.2025 18:34

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee