Eelmisel nädalal osalesid kaks Hyundai Rally1 autot La Nucia rallil, kus Hyundai bossi sõnul oli Andreas Mikkelseni ülesandeks valmistuda järgmiseks etapiks Jaapanis ning Thierry Neuville katsetas juba järgmise hooaja uuendusi.
Algselt plaanis Hyundai 2025. aastaks tuua rajale praktiliselt täiesti uue i20 Rally1 auto. Kuid kuna rahvusvaheline autoliit otsustas loobuda suurematest reeglimuudatustest, kohandas Hyundai oma plaane ning suunab nüüd jõupingutused praeguse mudeli edasiarendamisele. Hyundai tiimil on uue hooaja jooksul kasutada neli arendusjokkerit, mis võimaldavad neil teha olulisi tehnilisi muudatusi.
Hyundai ralliprogrammi juht Christian Loriaux selgitas, et järgmise hooaja jaoks on kavas mitmed uuendused, kuid ta jäi konkreetsuse osas väga tagasihoidlikuks. „Me ei taha liiga palju öelda, mida me järgmiseks aastaks planeerime,“ ütles Loriaux portaalile Motorsport.
„Oleme esitanud homologeerimispaberid ja asjad on veel testimise faasis. Aga meil on järgmiseks ja ülejärgmiseks aastaks neli jokkerit. Tuleb arvestatavalt muudatusi, aga rohkem ma ei saa öelda.“
Hyundai seis on praegu tugev nii sõitjate kui ka tootjate tiitlivõitluses, kuid konkurentsi teravdavad Toyota ja kahekordne maailmameister Kalle Rovanperä, kes järgmisel hooajal täiskohaga Yarise rooli naaseb.
Loriaux rõhutas, et tiimi ootavad ees intensiivsed testid ja töökindluse parandamine. „Oleme testimise faasis ning meil on üsna kiired ajad. Teame, et meie tehtav vähendab masina kaalu, aga peame veel nokitsema töökindluse kallal,“ ütles ta. „Oleme autot testinud väga rasketes tingimustes ja seni on see olnud usaldusväärne. Nüüd töötame seadistuste kallal ja eks näis, kuidas läheb.“
Järgmisel hooajal on Hyundai ridades täiskohaga Thierry Neuville ja Ott Tänak, ning juttude järgi on kolmanda piloodina meeskonnaga liitumas tänavu Ford Pumaga sõitnud Adrien Fourmaux.