Monzas toimunud rallinäitusel tõmbasid Adrien Fourmaux ja tema kaardilugeja Alexandre Coria oma M-Sporti perioodile väärika lõpu, võites Master Show võistluse. Fourmaux oli ainus sõitja, kes kasutas Rally1 hübriidtehnoloogiat, pakkudes seeläbi viimast võimalust seda tehnoloogiat ja Pirelli rehve rajal näha.
Kuigi pühapäeval Lombardias valitsenud kehv ilm segas ürituse korraldust, sai Pirelli siiski tähistada oma nelja-aastase perioodi lõppu WRC ainsa rehvitarnijana.
Kõik kolm WRC meeskonda olid Monzas esindatud mitme sõitjaga. Hyundai eest startisid Thierry Neuville ja Dani Sordo, Toyotat esindasid Sébastien Ogier ja Sami Pajari, ning M-Sporti poolt osales Adrien Fourmaux. Hoolimata sellest, et võistlus oli pigem sümboolse tähtsusega, pakkus see siiski põnevat konkurentsi ja huvitavaid hetki.
Fourmaux oli ainus, kellel oli kasutada hübriidajamiga Ford Puma Rally1, mis tekitas konkurentides nii nalja kui ka kerget pahameelt. Hyundai ja Toyota meeskonnad otsustasid hübriidtehnoloogiat mitte kasutada, keskendudes pigem strateegilistele andmete kogumisele järgmise hooaja tarbeks. M-Sporti otsus hübriidajami kasutamine säilitada üllatas paljusid, sest võimalus oma autot uue hooaja tarbeks testida ei ole just palju.
Fourmaux näitas siiski head kiirust ja suutis ilma eksimusteta läbida keerulise raja. Finaalis alistas ta oma tulevase meeskonnakaaslase Thierry Neuville’i, lõpetades seeläbi oma perioodi M-Sportis positiivse noodiga. See oli ka viimaseks korraks, kui hübriidtehnoloogiat Rally1 autodes kasutati, kuna Monte Carlo rallist alates see enam rajale ei naase.
Ürituse lõpus avaldas Pirelli, kes on viimase nelja aasta jooksul olnud WRC oluline osa, liigutava hüvastijätu kogu rallimaailmale.