Rallimaailmas on viimasel ajal liikunud palju kuulujutte legendaarse Lancia võimalikust tagasitulekust autoralli MM-sarja kõrgeimasse klassi. Kuigi Lancia naaseb tõepoolest ralliradadele, ei juhtu see tipptasemel – Itaalia autotootja osaleb vaid esiveolise Ypsilon Rally4 autoga Euroopa meistrivõistlustel ja rahvuslikes sarjades.
Lancia, mis on ajaloo jooksul võitnud enim (10) autoralli MM-sarja tootjate tiitlit ja toonud viis korda maailmameistritiitli oma sõitjatele, lahkus MM-sarjast 1992. aastal. Kuna tänaseks on selle margi mudelivalik kokku kuivanud ja ainus tootmises olev auto on Ypsilon, ei ole vähemalt hetkel reaalselt mõistlik investeerida kallisse MM-sarja tagasitulekusse.
Samas ei tähenda see, et Lancia emafirma Stellantis oleks loobunud WRC-sarja naasmise ideest. Väljaande Vauhdin Maailman allikate väitel kaalub Stellantise teine ajalooline rallimark, Peugeot, tõsiselt oma tagasitulekut MM-sarja kõrgeimasse klassi.
Prantsuse autotootja, viiekordne autoralli MM-sarja tootjate maailmameister, lahkus WRC-st pärast traagiliselt lõppenud 2005. aasta hooaega.

Peugeot oli viimati tõsisemalt seotud rallikrossi MM-sarjaga, kus näiteks rootsi vennad Kevin ja Timmy Hansen võistlesid tänaseni Peugeot RX1e elektriautodega. Kuid alates 2027. aastast hakkavad autoralli ja rallikrossi MM-sarja tipp klassid jagama samu tehnilisi reegleid, mis võib anda Peugeot’le täiendava stiimuli WRC-sse naasta.
Huvitaval kombel on Lancial siiski oma roll Peugeot’ võimalikus tagasitulekus.
Stellantis on taas hakanud rallisporti tõsiselt võtma osaliselt tänu sellele, et esiveolist Ypsilon Rally4 autot on saatnud väga suur müügiedu. Samuti on Peugeotil olemas populaarne Rally4 mudel, millest saaks edasi arendada nii WRC kui ka rallikrossi MM-sarja sobiva võistlusauto.
Seega, kuigi Lancia tagasitulek WRC tippu on vähemalt lähiajal ebatõenäoline, tundub Peaugeoti võimalik naasmine palju reaalsem.