• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
oktoober 22, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

Hyundai boss avaldas Tänaku roolivõimendi rikke põhjuse Portugali rallil

Admin Admin
17.05.2025 23:59
WRC
Ott Tänak Portugali rallil 2025, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak Portugali rallil 2025, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

2k
SHARES
Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

Hyundai tehniline direktor François-Xavier Demaison rääkis väljaandele Dirtfish, et Ott Tänaku Portugali ralli liidripositsioonilt kukutanud roolivõimendi rikke põhjustas tugev löök Amarante katsel, mis viis roolilati purunemiseni.

 

Tänak kaotas roolivõimendi Amarante katse keskel, olles parasjagu rallit juhtimas.

Rikke tõttu muutus auto juhtimine äärmiselt raskeks ning kaardilugeja Martin Järveoja võttis üle käiguvahetuse, et leevendada Tänaku koormust.

Üle 40 sekundi kaotust kahe katsega kukutas Tänaku kolmandale kohale, jäädes teisena jätkavast Kalle Rovanperäst 8,5 sekundi kaugusele.

Demaison selgitas portaalile DirtFish, et rikke põhjustas katkine roolilatt, mille kest oli löögi tagajärjel purunenud. „Roolilatt oli katki ja selle kest lihtsalt lõhki. Tükk alumiiniumist on latilt puudu,“ ütles ta.

Rikke tõenäoliseks algpõhjuseks oli tugev löök vastu kivi. Teisedki sõitjad olid varem tähelepanu juhtinud kivirohketele rööbastele nii Cabeceiras de Basto kui ka Amarante katsel. Sébastien Ogier tunnistas oma insenerile enne Amarante teist läbimist, et „neis tingimustes võib juhtuda mida iganes“.

Demaison tunnistas, et Tänaku ja Ogier’ võiduvõitluses tuli sõita piiri peal. „Kõik nägid, kuidas need kaks väga kiiresti sõitsid ja rööbastes oli palju kive. Sellistes tingimustes tuleb loota, et veab – et mõni kivi midagi ära ei lõhu,“ sõnas ta.

Hoolimata kaotatud liidrikohast ei kahetse Hyundai meeskond Tänaku riskialtit lähenemist. „Me oleme olukorras, kus peame vahet vähendama, seega tuleb suruda – ja selliseid asju võib juhtuda,“ ütles Demaison. „Kui meenutada eelmise aasta Kreeka rallit, siis seal ei pidanud meie suruma – Toyota pidi, ja me lõpetasime 1-2-3. Olukorrad muutuvad kiiresti. Paraku peame nüüd riske võtma, sest oleme mõlemas meistrivõistluste arvestuses maas.“

Enne pühapäevaseid viimaseid kuute kiiruskatset hoiab Tänak kolmandat kohta, Thierry Neuville on tema järel 8,5 sekundi kaugusel neljas. Adrien Fourmaux keskendub pühapäeval punktidele pärast reedest katkestamist katkise vedrustuse tõttu.

Märksõnad: Ott TänakPortugali MM-ralliWRC
Share815Tweet510Send

Soovitame sulle ka neid

Elfyn Evans. Foto: Toyota GAZOO Racing WRC
WRC

Evans tegi väikese muudatuse õigel hetkel – kas siit algab tiitliteekond?

22.10.2025 10:40
Ott Tänak Tšiili MM-rallil, Foto: Romain Thuillier /Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Ralliekspert: Tänak võib sel aastal väljakutseks valmis olla, ent Hyundai mitte

22.10.2025 09:55
Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT
WRC

Erinevalt Hyundaist eelistab M-Sport 2027. aastaks uue WRC auto ehitamist Rally2 versiooni täiendamisele

21.10.2025 14:59
Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport
WRC

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

20.10.2025 11:19
Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

19.10.2025 20:53
Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

19.10.2025 18:14

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Elfyn Evans. Foto: Toyota GAZOO Racing WRC

Evans tegi väikese muudatuse õigel hetkel – kas siit algab tiitliteekond?

Indrek
22.10.2025 10:40
0

Ott Tänak Tšiili MM-rallil, Foto: Romain Thuillier /Hyundai Motorsport GmbH

Ralliekspert: Tänak võib sel aastal väljakutseks valmis olla, ent Hyundai mitte

Indrek
22.10.2025 09:55
0

Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT

Erinevalt Hyundaist eelistab M-Sport 2027. aastaks uue WRC auto ehitamist Rally2 versiooni täiendamisele

Indrek
21.10.2025 14:59
0

Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

Indrek
20.10.2025 11:19
0

Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

Indrek
19.10.2025 20:53
0

Pilk ajalukku: Ka nii saab rallit sõita! – VIDEO
Ajaloonurk

Pilk ajalukku: Ka nii saab rallit sõita! – VIDEO

17.02.2024 12:20

Tänane Top

Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT

Erinevalt Hyundaist eelistab M-Sport 2027. aastaks uue WRC auto ehitamist Rally2 versiooni täiendamisele

21.10.2025 14:59
Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Ogier avaldas, mis nende väljasõidu tegelikult põhjustas

18.10.2025 13:43
Elfyn Evans. Foto: Toyota GAZOO Racing WRC

Evans tegi väikese muudatuse õigel hetkel – kas siit algab tiitliteekond?

22.10.2025 10:40
Ott Tänak Tšiili MM-rallil, Foto: Romain Thuillier /Hyundai Motorsport GmbH

Ralliekspert: Tänak võib sel aastal väljakutseks valmis olla, ent Hyundai mitte

22.10.2025 09:55
Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

19.10.2025 18:14
Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

FIA avaldas, kuidas hakatakse 2027. aastal WRC ja Rally2 autode jõudlust võrdsustama

18.10.2025 20:21

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee