Hyundai Motorsport jätkas eelmisel nädalal testimist, kus üheks olulisemaks eesmärgiks oli paremini mõista Hankooki kruusarehvide käitumist. Nädala alguses istus Adrien Fourmaux Soomes kaheks päevaks i20 N Rally1 rooli, et koguda väärtuslikke andmeid kruusatingimustes.
Test järgnes keerulisele Soome MM-rallile, kus kõigil kolmel Hyundai i20 N võistlusautol esines rehvikahjustusi.
Thierry Neuville ja Fourmaux hoidsid enne 16. kiiruskatset vastavalt teist ja kolmandat kohta ning võitlesid esikoha nimel, kuid eesimese parema rehvi purunemine kukutas nad kuuendaks ja seitsmendaks. Neuville lõpetas lõpuks kuuendana, Fourmaux aga katkestas Wolf Power Stage’il pärast järjekordset rehvi tühjenemist. Ott Tänak, kes finišeeris kümnendana, koges viimasel katsel samuti rehviprobleemi.
Fourmaux jagas peale testipäevi sellest ka pilti oma Facebook ikontol, kirjutades juurde: “2 päeva intensiivset testimist tehtud ✅️ Nüüd palun natuke puhkust!”

Hyundai tehniline direktor François-Xavier Demaison tunnistas, et meeskond peab rohkem aega kulutama pehme kruusarehvi tundmaõppimisele.
„See oli raske Power Stage. Oti puhul me ei tea veel täpselt, mis juhtus, Adrien tabas kivi ja kahjustas velge – see oli lihtsalt halb õnn, mitte rehv ise,“ selgitas Demaison peale Soome rallit sarja kodulehele.
„Oleme teinud palju tööd auto ja seadistuse parandamiseks, kuid testipäevi on vähe ning me pole rehvide tundmaõppimisele piisavalt keskendunud. Kuna neid pehmeid rehve oleme seni kasutanud vaid Keenias, seejärel Eestis ja Soomes, ning järgmine kord tuleb need kasutusele Paraguay rallil, peame neid paremini mõistma. Teeme Hankookiga tihedat koostööd ja loodame enne järgmist rallit olukorda parandada.“
Hankooki insenerid teevad hetkel tihedat koostööd Hyundai meeskonnaga, et lahendada praegused probleemid.
„Oleme alati teinud meeksondadega tihedat koostööd ja nüüd on võimalus seda veelgi süvendada, et kõigis aspektides paremaks saada,“ sõnas Hankooki esindaja Steven Cho wrc.com-ile. „Rallis juhtub selliseid asju, kuid võtame iga juhtumi tõsiselt ning töötame koos meeskondade ja sõitjatega, et probleemide põhjused selgeks teha ja edasi liikuda.“