Hyundai meeskond on käesoleval autoralli MM-hooajal olnud selgelt raskustes, jäädes stabiilselt alla Toyota tiimile. Kui Toyota on suutnud näidata head ja ühtlast kiirust läbi terve hooaja, siis Hyundai esitused on kõikunud – vahel paljulubavad, ent lõppkokkuvõttes pettumust valmistavad.
Viimastel rallidel on see erisus eriti teravalt esile tulnud. Hyundai on küll mitmel korral alustanud tugevalt ja haaranud isegi liidripositsiooni, kuid tempot pole suudetud hoida ning lõpuks on võidutsenud Toyota, samas kui Hyundai on pidanud leppima pealtvaataja rolliga.
Hyundai sõitja Adrien Fourmaux ei varjanud pettumust: kui tiimi esitused oleksid veidigi stabiilsemad, võiks tal MM-sarja etapivõit juba taskus olla.
„Minu jaoks on see kindlasti keeruline olukord,” tunnistas Fourmaux väljaandele RallyJournal.com. „Me peame põhjalikult uurima, mis meil valesti läheb.”
Tema sõnul on Hyundai’l autos veel palju arendamisruumi, eriti vedrustuse osas. „On mitmeid aspekte, mida saame auto juures täiustada, eriti amortisaatorite osas. Kui vaja, siis tulebki selle kallal tööd teha,” rõhutas ta.
Samal ajal valmistub Hyundai tiim järgmisel aastal ka WEC-sarjaga liituma, mis tähendab, et ressursid on jagunenud mitme projekti vahel. Siiski kinnitab Fourmaux, et tunneb meeskonna tuge.
„Meeskonna pühendumises pole kahtlustki,” ütles ta.
„Peame lihtsalt leppima, et oleme alles õppimisprotsessis ja peame järgmiseks aastaks arenema – see on selge. Nemad (Toyota) aga jätkavad oma autode arendamist ja teavad täpselt, kust alustasid, samas kui meie ehitame uut algusest peale,” lisas Fourmaux.
Autoralli MM-sarja järgmine etapp Kesk-Euroopas sõidetakse 16-19 oktoobril.