• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
oktoober 11, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

Hyundai tehnikajuht selgitas, miks Tänak stardib Kesk-Euroopas vana autoga

Admin Admin
10.10.2025 15:03
WRC
Ott Tanak, Martin Jarveoja Kesk-Euroopa ralli 2024, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tanak, Martin Jarveoja Kesk-Euroopa ralli 2024, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

237
SHARES
Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

Ott Tänak stardib järgmisel nädalal toimuval Kesk-Euroopa rallil Hyundai i20 N Rally1 autoga, mis vastab Monte Carlo rallil kasutatud spetsifikatsioonile. Eestlane usub, et just see vanema spetsifikatsiooniga auto sobib paremini madala haarduvusega asfalditingimustesse.

 

Hyundai on juba varem teatanud, et Tänak ei kogu sellelt etapilt tootjapunkte, mis annab talle rohkem vabadust autokomponentide valikul võrreldes konkurentidega. Tänaku kasutatav i20 põhineb sisuliselt 2024. aasta versioonil – eemaldatud on hübriidsüsteem ning turbolaaduril on väiksem õhupiiraja. Autole paigaldatakse ka uus mootor.

Tema tiimikaaslased Thierry Neuville ja Adrien Fourmaux kasutavad samal ajal uusimat, 2025. aasta spetsifikatsiooniga autot, mis sisaldab värskeid vedrustuse uuendusi.

Tänak tiimi selge prioriteet

Tšiili ralli järel kinnitas Neuville väljaandele DirtFish, et Hyundai fookus asfalditestidel on nüüd pigem auto arendamisel kui seadistuse lihvimisel. Hyundai ametliku teate kohaselt keskenduvad Neuville ja Fourmaux selgelt auto tehnilise paketi edasiarendamisele ülejäänud hooajaks ja järgnevaks aastaks.

Tänak, kellel oli võimalus testida nii 2024. kui ka 2025. aasta versiooni, eelistas teadlikult vanemat varianti. Fourmaux oli samuti avaldanud soovi kasutada vanemat autot, kuid tema ülesandeks jäi uue masina testimine.

Hyundai tehniline juht François-Xavier Demaison kinnitas DirtFishile, et Kesk-Euroopa rallil on Tänak tiimi selge esisõitja:

„Jah, Ott on meie suurim prioriteet,” ütles Demaison. „Ta on endiselt võitluses MM-tiitli nimel. Thierry on samuti pildil, aga Ott on meie parim võimalus tiitlivõitlusesse sekkuda, seega anname endast kõik, et ta koguks sellelt rallilt maksimaalselt punkte.”

Tänaku peamine põhjus vanema auto valikul oli platvormi stabiilsus – ta teab, et Monte Carlo spetsifikatsioon töötab hästi libedal asfaldil, mis annab talle võimaluse keskenduda pigem rehvivalikutele kui auto seadistusele.

„Pärast seda, kui Ott proovis uue spetsifikatsiooniga autot, ütles ta selgelt, et selle auto kallal tuleb veel tööd teha, et see sobiks libedatesse oludesse nagu Kesk-Euroopas.”

„Ta eelistas Monte Carlo spetsifikatsiooni, sest siis saab keskenduda ainult rehvidele ja teab, kus ta on. Ja see oli tema peamine mure – Kesk-Euroopas on rehvivalik ja -kombinatsioon väga tähtis. Auto seadistuste kohandamine on keeruline ja ajamahukas, mistõttu ei jää rehvidega tegelemiseks piisavalt aega.“

Märksõnad: Francois-Xavier DemaisonKesk-Euroopa MM-ralliOtt Tänak
Share95Tweet59Send

Soovitame sulle ka neid

Ott Tänak Sardiinia ralli 2025, Foto: : Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Tänak välistas Toyotasse naasmise ja lükkab ümber levivad kuulujutud

11.10.2025 13:11
Ott Tanak, Martin Jarveoja Kesk-Euroopa ralli 2024, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Hyundai tehnikajuht selgitas, miks Tänak stardib Kesk-Euroopas vana autoga

10.10.2025 15:03
Kalle Rovanperä, Jari-Matti Latvala ja Jonne Halttunen. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT
WRC

Latvala avaldas Rovanperä lahkumise tagamaid: Kalle sai Toyotalt vaid kaks valikut

10.10.2025 14:19
Ott Tänak, Monte Carl oralli 2025, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Ott Tänak teeb siiki sammu tagasi ja stardib Kesk-Euroopa rallil Monte-Carlos kasutatud Hyundaiga

10.10.2025 11:30
Ott Tanak Kesk-Euroopa rallil 2024, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Ott Tänak enne Kesk-Euroopa rallit: ilm, pidamine ja kogemus saavad määravaks

10.10.2025 11:12
Ott Tanak ja Kalle Rovanperä Rally New Zealand 2022 Foto: Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Rovanperä šokkotsus lõi ralliturul kaardid segi – kas Tänaku jaoks avaneb uks Toyotasse?

9.10.2025 17:19

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Ott Tänak Sardiinia ralli 2025, Foto: : Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Tänak välistas Toyotasse naasmise ja lükkab ümber levivad kuulujutud

Indrek
11.10.2025 13:11
0

Ott Tanak, Martin Jarveoja Kesk-Euroopa ralli 2024, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

Hyundai tehnikajuht selgitas, miks Tänak stardib Kesk-Euroopas vana autoga

Admin
10.10.2025 15:03
0

Kalle Rovanperä, Jari-Matti Latvala ja Jonne Halttunen. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Latvala avaldas Rovanperä lahkumise tagamaid: Kalle sai Toyotalt vaid kaks valikut

Indrek
10.10.2025 14:19
0

Ott Tänak, Monte Carl oralli 2025, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak teeb siiki sammu tagasi ja stardib Kesk-Euroopa rallil Monte-Carlos kasutatud Hyundaiga

Indrek
10.10.2025 11:30
0

Ott Tanak Kesk-Euroopa rallil 2024, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak enne Kesk-Euroopa rallit: ilm, pidamine ja kogemus saavad määravaks

Indrek
10.10.2025 11:12
0

Uue rallifilmi “Kurvilise Tee Legendid” suurejoonelisele esilinastusele Cinamon T-1s on oodatud kõik huvilised
Kurvilise tee legendid

Uue rallifilmi “Kurvilise Tee Legendid” suurejoonelisele esilinastusele Cinamon T-1s on oodatud kõik huvilised

17.04.2023 09:51

Tänane Top

Kalle Rovanperä, Jari-Matti Latvala ja Jonne Halttunen. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Latvala avaldas Rovanperä lahkumise tagamaid: Kalle sai Toyotalt vaid kaks valikut

10.10.2025 14:19
Ott Tänak Sardiinia ralli 2025, Foto: : Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Tänak välistas Toyotasse naasmise ja lükkab ümber levivad kuulujutud

11.10.2025 13:11
OTSE: Saaremaa ralli teise päeva otseülekanne

OTSE: Saaremaa ralli teise päeva otseülekanne

11.10.2025 11:21
Ott Tänak, Monte Carl oralli 2025, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak teeb siiki sammu tagasi ja stardib Kesk-Euroopa rallil Monte-Carlos kasutatud Hyundaiga

10.10.2025 11:30
Vaiko Samm ja Kaimar Taal Saaremaa ralli 2025, Foto: ewrc-results.com/sotsiaalmeedia

Saaremaa rallil juhtus tõsine avarii – sõitja viidi haiglasse kontrolli

11.10.2025 13:26
Kaspar Kasari - Rainis Raidma Saaremaa rallil 2023 Foto: Marleen Maask

Praktiline info, kuidas jälgida Saaremaa rallit – OTSEÜLEKANDED, AJAKAVA, KAARDID, LINGID jne.

10.10.2025 10:41

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee