WRC-sari toob sel hooajal vaatajateni dokumentaalsarja «More than Machine» teise hooaja, mis avab kolme meeskonna – Toyota, Hyundai ja M-Spordi – telgitaguseid. Kui eelmisel aastal keskendus sari vaid M-Spordile, siis nüüd jõuab publikuni palju laiem vaade MM-sarja kulisside tagusest.
Uue hooaja esilinastus toimub juba sel nädalal Kesk-Euroopa rallil, kuid üldsusele saab sari kättesaadavaks alates 23. novembrist WRC ametlikul YouTube’i kanalil. Seitsmeosalise sarja uus osa ilmub igal nädalal kuni 4. jaanuarini. Sarja toodab Superlative Films koostöös WRC sponsori Safety Culture’iga.
Tänavune hooaeg pakub sügavamat sissevaadet ralli kulisside taha – alates meeskonnavahetustest kuni emotsionaalsete hetkedeni rajal. Vaatajad saavad näha näiteks, kuidas Adrien Fourmaux liikus M-Spordist Hyundai ridadesse, elada kaasa Takamoto Katsuta rasketele hetkedele Safari rallil ning jälgida lätlase Mārtiņš Seskši arengut Rally1-autoga. Samuti pööratakse tähelepanu kaardilugejate rollile ja sisemaailmale.
WRC meediaõiguste vanemdirektor Philipp Maenner selgitas, et sarja eesmärk on tuua rallimaailm lähemale nii pühendunud fännidele kui ka uuele publikule: “Tahame pakkuda ainulaadset sissevaadet WRCsse, tuues esile lood, mis näitavad selle ala sportlikku pühendumust ja tahtejõudu.”
Sarja esimene hooaeg esilinastus 2024. aasta augustis ja keskendus M-Spordi meeskonna tegemistele. Nüüd laieneb sari märkimisväärselt, viies autoralli kulisside taha rohkem kui kunagi varem.
Sarnaselt F1-sarjale “Drive to Survive”, mis on alates 2019. aastast kasvatanud tohutult huvi vormelimaailma vastu, loodetakse ka “More than Machine’i” kaudu laiendada WRC publikut ja tutvustada seda ala uutele huvilistele.
Vaata esimest treilerit uuest sarjast:
















