Hyundai rallitiimi juht Cyril Abiteboul on korduvalt rõhutanud, et meeskond peab tegema edusamme, et püsida konkurentsivõimeline. Nüüd on taas tehtud samm edasi – tiimi tuuakse juurde kogenud juhid, kes peaksid aitama meeskonnal kasvada ja tugevneda, eriti WRC ja kestvussõidu sarjades.
Tänakut soovitakse hoida meeskonnas ning selle nimel tehakse tööd igal tasandil. „Iga otsus, ka kõige väiksem, peab näitama Otile, et ta on meie jaoks oluline ja me teeme kõik, et talle parimad tingimused luua,” rõhutas Abiteboul eilses intervjuus.
Hyundai i20-l, on olnud minevikus omad puudused ning Tänak pole seda varjanud. Abitebouli juhtimisel on aga selge suund asjad paremaks muuta. Kui enne eelmist etappi toodi tiimi uus spordidirektor Andrew Wheatley, siis nüüd järgnes veelgi suurem muudatus.
Uuel aastal asuvad meeskonnas tööle kaks võtmetegijat: Sébastien Metz saab Hyundai Motorspordi tegevusjuhiks ja Massimo Carrieri hakkab juhtima inseneride osakonda. Mõlema mehe kogemustepagas on lai ning ulatub ka kestvussõitudesse, mis on samuti Hyundai jaoks aina olulisem suund.
„Nende liitumine on meie jaoks väga suur samm. Meeskonna struktuuri tugevdamine võimaldab keskenduda rohkem spetsiifilistele ülesannetele ja parandada kogu tööprotsessi,” seisab Hyundai ametlikus teates.
On kindel, et Hyundai jätkab WRC-s ka järgmisel hooajal ning lisaks liitutakse ka kestvussõidu MM-sarjaga (WEC), kus plaanitakse osaleda Genesise brändi alt.















