Kuigi Dani Sordo lõpetas Portugalis kolmandana, jäid meeskonna põhisõitjad Ott Tänak ja Thierry Neuville taas tipust kaugele.
Hooaja avavõistlusel Monte Carlos jäi Hyundai kahe teise meeskonna esitusest tohutult kaugele. Rootsi ja Horvaatia rallidel oli juba parem minek, kuni hooaja esimesel kruusarallil tulid taas välja Hyundai i20 N Rally1 nõrgad küljed.
Nii Neuville kui Tänak kannatasid Portugalis tehniliste probleemide käes.
“Anname endast parima, kuid selge on see, et meil on vaja töökindlusesse kõvasti panustada. Auto jõudlus on hea, kuid need töökindlusprobleemid tekitavad palju pahameelt,” ütles Hyundai tiimi juhtiv Julien Moncet pärast Portugali MM-rallit.
Meil oleks vaja aega ja kilomeetreid, aga seda meil praegu pole. Peame lihtsalt liikuma samm korraga. Loodame oma probleemid võimalikult kiiresti lahendada.”
Moncet tunneb, et Hyundai ning konkurentide Toyota ja M-Sport Fordi tasemevahe pole enam kuigi suur. Meeskonnaboss rõhutab ka et kolm eelnevat rallit võitnud Kalle Rovanperä on meeletus hoos.
“Ma pole kindel kas vahe Toyotaga on vähenenud. Kalle Rovanperä tundub hetkel omas klassis olevat. Arvan siiski, et me ei ole neist väga kaugel, aga tööd on vaja kõvasti teha.
Hyundai probleemid ulatuvad eelmisesse aastasse, mil Korea tootja jäi Rally1 hübriidauto arendamisega konkurentidest selgelt maha. Moncet on aga kindel, et hooaja edenedes jõudude vahekord ühtlustub. Siiski tuleks võimalikult kiiresti edasi liikuda, et hooaeg Toyota laagris enneaegselt ei lõppeks.
“Töötame ööd ja päevad, aga alustasime eelmisel aastal teistest hiljem. Püüame liidritele järele jõuda, kuid see võtab aega ja kerge see pole, kuna eelmisel aastal läks väga palju aega raisku,” lisas Moncet.
“See on üsna masendav, sest vajasime palju testipäevi, kuid need on reeglitega piiratud. Nii väikese kilomeetrite arvuga on raske kõiki probleemseid kohti üle kontrollida.
Autoralli MM-sari jätkub juba järgmisel nädalal Sardiinia ralliga.
Avalda arvamust post