Lõppenud hooajal oli WRC-meeskondadel võimalus enne iga Euroopas peetavat MM-rallit anda oma igale sõitjale üks testipäev Praktikas tähendas see, et näiteks meeskonnal, kellel osales igal MM-rallil näiteks kolm sõitjat, oli 2022. aastal kasutada kokku 30 testipäeva.
Lisaks on igal WRC meeskonnal nn. püsiv testiala, kus saab piiranguteta testida ja autosid arendada. Toyota ja Hyundai testialad asuvad Kesk-Soomes ning M-Sport Fordi oma Suurbritannias.
Prantsuse ajakirja Autohebdo andmetel püüab FIA kulusid kärpida, piirates testimisi väljaspool alalisi testialasid. Plaan on, et järgmisel hooajal on iga meeskonna jaoks saadaval vaid kuni 21 testipäeva.
Rallit.fi info kohaselt on asi WRC komisjoni otsustada olevate küsimuste nimekirjas ja arvatavasti läheb see ka läbi.
Järgmise aasta kalender koosneb hetke plaanide järgi 14. etapist. Kui testipäevad jaguneksid kolme sõitja vahel ühtlaselt kogu hooaja peale, tähendaks see igale sõitjale vaid pool päeva testimist enne iga võistlust.

Prantsuse väljaanne märgib lisaks, et selline reeglimuudatus suurendaks veelgi piloodi eelneva kogemuse tähtsust. Võib-olla just seetõttu pole WRC-meeskondades järgmiseks hooajaks uusi, vähese kogemusega sõitjaid. Näiteks viskas Hyundai oma meeskonnast välja noore Oliver Solbergi ning palkas asemele järgmiseks hooajaks palju kogenumad Esapekka Lappi ja Craig Breeni.
Saab näha, kas testipäevade arvu vähendamisel on konkreetne mõju meeskondade kulustruktuurile. Võimalik, et puuduvad testipäevad asendatakse testipäevadega oma ametlikel testialadel.