Mikkelsen, kes jäi peale 2019. aastat ilma sõitjakohast WRC klassis on peale seda osalenud WRC2 klassis Skodaga, ning saavutas 2021. aastal MM-sarjas WRC2 klassi tiitli ja Euroopa meistritiitli.
Mikkelsen oli tänavuse hooaja eel lähedal sõitjakohale Hyundai WRC meeskonnas, kuid lõpuks sai selle koha endale hoopis Esapekka Lappi.
“Oleksin väga tahtnud sellel aastal Rally1 autosse istuda. Mõnikord kestavad halvad ajad kauem, kui tahaks. Loodan väga, et saan veel ühe võimaluse, sest arvan, et olen viimastel aastatel sõitjana arenenud,” rääkis Mikkelsen intervjuus väljaandele Autohebdo.
“Mul oli sarnaselt teistele raskusi vana (Hyundai) i20 autoga. Olen kindel, et uue autoga oleks mul paremini läinud. Ma ei anna alla – usun endiselt, et suudan tagasi tulla ja teen kõik endast oleneva, et see juhtuks.”
Kuigi Mikkelsen on viimastel aastatel osalenud ainult madalama klassi autoga, usub ta kindlalt, et Rally1 hübriidautoga suudaks ta kiiruse poolest tipptasemele jõuda väga kiiresti.
“Olen endiselt veendunud, et kui oleksin sellel aastal terve hooaja Rally1 autoga sõitnud, oleksin võinud maailmameistritiitli eest võidelda,” rääkis Mikkelsen.
“Sellel hetkel, kui ma sellesse enam ei usu, pean hakkama millegi muuga tegelema.”
Mikkelsen tahab sellel hooajal näidata, et väärib kohta autoralli MM-sarja lõrgeimas klassis. Norralase sõnul ei eelda see tingimata WRC2 klassi meistritiitlit.
“Võin tuua näite sellest, mida Esapekka Lappi 2021. aastal tegi. Peame näitama, et oleme selles klassis kindel esinumber,” Mikkelsen viitab sellele, et 2021 aastal osales Lappi WRC2 autoga ainult mõnel võistlusel ja sai lõpuks Toyotalt aastaks 2022 lepingu.
Järgmisel MM-etapil Horvaatias Mikkelsen ei osale, kuid suure tõenäosusega alustab ta oma MM-hooaega mai kuus Portugalis.
Mikkelsen võistles viimati veidi üle nädala tagasi Assooride rallil, kus kaotas Sebastien Loebile.
Avalda arvamust post