M-Sport Ford koos Ott Tänaku ja Martin Järveojaga valmistusid nädalavahetusel Portugali ralliks, mis sõidetakse vähem kui kahe nädala pärast.
Eestlased hoiavad autoralli MM-sarjas hetkel neljandat kohta ja on tipust vaid nelja punkti kaugusel. Kuid.sellest hoolimata on Tänak maadelnud pea igal rallil tehniliste probleemide ja kiiruse puudumisega. Viimati väitis Ott, et Briti erameeskond on arendustöös tehasemeeskondadest koguni aasta jagu maas.
“Olukord on keeruline, kuid loomulikult saame asju ära teha. Oleme arengus isegi aasta jagu maas. See ei pruugi tunduda tore, kuid oleme endiselt konkurentsis ja kui saame asjad tehtud, siis leiame oma kiiruse,” ütles Tänak Sky Plusi hommikusaates.
Nüüd aga märkasid WRC-autode aerodünaamikale keskenduva WRCWingsi veebilehe tegijad, et testil Ott Tänaku istumise all olnud Ford Puma Rally1-el olid vähemalt tagaspoileris tehtud mõningad uuendused. Nimelt oli tagatiivale lisatud kaks põikplaati, mis peaksid auto juhitavust kurvides parandama.
Lisaks sellele oli esiosal näha ka väikest Pitot toru nimelist detaili, kuid seda kasutatavad insenerid ainult testidel andmete kogumiseks.
Vähem kui kahe nädala pärast alguse saava Portugali ralli on eestlased korra ka võitnud ja seda 2019 aastal Toyota roolis.
Avalda arvamust post