Hyundai WRC meeskonna esisõitja Thierry Neuville on korduvalt kurtnud oma i20 Rally1 masina käitumise üle asfaldirallidel.
Alates eelmise aasta algusest, kui esmakordselt võeti kasutusele uued Rally1 hübriid autod, on igal asfaldirallil olnud kuulda Neuville nurinat, et auto käitub “närviliselt”.
“Meil on palju tõuse ja mõõnasid. Mõnel võistlusel oleme tugevad, kuid mõnel jääme selgelt alla nõutavale sooritusele,” rääkis Neuville Dirtfishi kodulehel.
“Horvaatias oli meil tõesti raske, väga raske. Seda mitte ainult sellepärast, et teed ja tingimused olid keerulised, vaid ma ei tundnud end ühelgi hetkel 100 protsenti enesekindlalt. Seetõttu pidime lihtsalt autoga võitlema ja ma tegin väikese vea, aga tööd tuleb jätkata.”
Alates hooaja algusest on Hyundai olnud selgelt töökindlam kui eelmisel hooajal. Sellegipoolest näivad probleemid asfaldil jätkuvat.
“Minu tagasiside oli samasugune Monte Carlos (jaanuaris) ja ka kõikidel eelmistel asfaldivõistlustel. Me ei ole saanud soovitud sammu auto arenduses, nii et tööd on veel teha,” kinnitas Neuville.
“Kindlasti nägi ka meeskond Horvaatias, et peame oma autot arendama, sest see oli terve nädalavahetuse väga närviline. Kui tee oli tasane, olin enesekindel, aga siis, kui oli kiirus ja hüpped, läks raskeks. Muidugi saab ka sedasi kiiresti sõita, aga riskid on suured.”
Neuville hoiab peale nelja MM-etappi punktitabelis viiendat kohta ja vahe liidritega on ainult 11 punkti. Ralli MM-sari jätkub pooleteise nädala pärast toimuva Portugali ralliga.
Avalda arvamust post