Peter Thul, kes on WRC Promootori spordi vanemdirektor, tunnistas väljaandele Dirtfish, et täiselektrilised autod ei ole hetkel WRC-sarjale mõistlik valik. Eelistatud on hübriid ja säästev, ehk sünteetiline kütus.
“Praegu on tulevaste reeglite üle arutamine ülioluline ja kõik, kes hetkel sarjas osalevad, nõustuvad, et see peab olema segu hübriidist ja säästvast kütusest – ükskõik millises variatsioonis see ka poleks,” sõnas Thul.
Kui temalt küsiti mõtteid vesiniku kohta, vastas Thul: “Vesinik oleks fantastiline, kuid isegi Toyota, kes on sellel poolel teerajaja, ütleb, et see vajab veel aega.”
Ja täis elekriautode kohta lisas ta: “Täiselektriga sõitmine ei ole praegu saada oleva tehnoloogiaga lihtsalt võimalik.”
„Olin Müncheni autonäitusel ja mõned [autode] tootjad on hakanud rohkem säästva kütuse poole liikuma ja see teeb meid enesekindlamaks. Probleem on selles, et autotööstusel ei ole hetkel kindlat sihti.”
“Usume endiselt, et rallil peab olema kasutuses sisepõlemismootor. Porsche ja vormel 1 liiguvad selles suunas… ma arvan, et isegi aastal 2030 näete, et pooltel autodest on endiselt sisepõlemismootorid.”
Autoralli MM-sarja uute, 2025 aastal kehtima hakkavate reeglite üle on juba pikalt arutletud ja tundub et vähemalt järgmisel kolmel aastal jätkatakse täna kasutuses olevate hübriididega.
Discussion about this post