2023 aasta hooaeg on veel käimas, kuid üha enam arutletakse järgmise aasta meeskondade koosseisude üle, sest tavaliselt just sellel ajal sõlmitakse lepinguid järgmiseks hooajaks.
Tänavuseks hooajaks M-Sport meeskonda siirdunud Tänaku ja Briti meeskonna eesmärk oli sõitjate meistritiitel, kuid asjad on läinud teisiti.
M-Spordi meeskonna Ford Puma pole sellel hooajal just kõige konkurentsivõimelisem olnud. Ütlematagi selge on, et meeskonda vahetades võiks Tänakul olla suurem võimalus karjääri teise MM-tiitli saavutamiseks.
Tänaku leping M-Spordiga lõppeb aastavahetusel, kuid eestlane on öelnud, et ei kavatse karjääri lõpetada.
“Plaan on jätkata. Mis täpselt saab, on hetkel raske öelda. Siiani pole väga palju arutelusid olnud. Loodan, et asjad lahenevad peagi,” rääkis Tänak Rallit.fi-le.
Viimased kuulujutud viivad Tänakut üha enam Hyundai meeskonda, mille juhtimisredel on alates eelmisest aastast ja Tänaku lahkumisest läbi teinud olulisi muudatusi.
Eestlase nime on samas seotud ka Toyota WRC-tiimiga, kuid hetkel tundub Tänaku jaoks kõige tõenäolisem variant Hyundai, juhul kui ta muidugi otsustab tööandjat vahetada.
“Arutelusid peetakse alati kõigiga. Meeskondi on vaid üksikud, mistõttu on aruteludesse kaasatud kõik – olgu siis lepinguteemadel või muudel teemadel,” rääkis Tänak.
Rohkem Tänak oma tuleviku üle spekuleerida ei tahtnud ja viis selle asemel jutu n-ö suurele pildile.
“Hetkel on laual spordi seisukohalt palju olulisemad asjad kui pelgalt sõnavõtud. Kõige tähtsam oleks, et MM-sarja promootor ja FIA (Rahvusvaheline Autoliit) hakkaks lõpuks mõtlema millelegi uuele tulevikuks, sest spordiala pole hetkel väga heas seisus,” rõhutab Tänak.
Discussion about this post