Kui me juba varem oleme kirjutanud, et autoralli MM-sarja võivad ees oodata suured muudatused, siis nüüd rääkis Toyota tiimijuht Jari-Matti Latvala MTV Urheilule, et ka tema nõuab pikkade hooldusvabade päevade muutmist ja on oma ettepanekud juba FIA-le ka edastanud.
WRC Promootori võistluste direktorSimon Larkin on varem rääkinud, et üks peamisi arutelupunkte on kesksete hooldusparkide tulevik ja tagasipöördumine kaugteenuse kontseptsiooni juurde, võimaldades meeskondadel viia piiratud arv varuosi rehvivahetus tsoonidesse.
Loe ka: Plaanitav reeglimuudatus oleks aidanud Tänakul vältida Kreeka ralli ajakaristust.
Toyota tiimiboss Jari-Matti Latvala on täiesti sama meelt ja pooldab tsentraliseeritud hooldustest praegusel kujul loobumist. Praegune hooldusparkide lahendus on sarjas kasutusel 2000. aasta algusest.
“Peame tegema muudatusi, see on kindel,” rääkis Latvala MTV Urheilule.
“Olen hoolduste puudumist varemgi kritiseerinud. Kui veovõll või roolivõimendi on katki, ei saa sa midagi teha ja pead jätkama katkise autoga terve päeva. Huvi võistluse vastu sedasi lihtsalt kaob.”
Latvala laiendaks oluliselt rehvivahetuspunktide töövõimet.
“Olen FIA-le teinud ettepaneku teha sinna teatud tüüpi kast, mille suurus ja kaal on paika pandud ning see määraks piiratud arvu varuosi, mis sinna mahub.”
Hetkel kasutuses olevate hooldusparkide ja kiiruskatsete vahemaad võivad praegu ulatuda kuni 200 kilomeetrini. Latvala sõnul tooks nn. kergehoolduse töövõimekuse tõstmine sarja uut energiat ja põnevust.
Autoralli MM-sari jätkub järgmisel nädalal Tšiilis.
Avalda arvamust post